Anmeldt d. 5. august 2021

Dette skønne sted var vores overnatning i 2 døgn. Familie på 5 indlogeret på et værelse var ingen problem. Stedet har en legeplads bestående af et skib som børnene ku bruge timer på, mens frokosten blev nydt i den afslappende atmosfære under flotte træer. Desuden findes den mest hyggelige gårdhave. Her er RENT, og velholdt, tæt på havn og badehusene. Og så er dem der arbejder her virkelige søde. Prøv Ærø pandekagerne.

Dato for ophold: august 2021
Tak, lenahansen631
Anmeldt d. 3. august 2021 fra mobile enheder

Jeg fik den store fornøjelse at få lov til at fejre mit bryllup på femmasteren. Min kone og Jeg satte stor pris på den gode mad og den gode service fra den nærværende tjener. Tjeneren fik desuden en stor stjerne fra min søn, da der ligeledes var stor fokus på at han hyggede sig og fik masser af slik og opmærksomhed.
Så 10000 tak for en fremragende aften og vi håber at komme tilbage en anden gang.

Tak, 314sunel
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi spiste kun på Femmasteren, men det var virkeligt lækkert og Esther var en forrygende tjener. Helt igennem imødekommende personale og skønne omgivelser. Kan varmt anbefales, hvis man skal til Marstal og leder efter en god og let frokost.

Tak, sorenkusk
Anmeldt d. 2. august 2021

Udefra set, smukt sted der havde et vild godt udgangspunkt for en hyggelig aften. Vi besøgte dem til grillaften en lørdag. Her var der en buffet med grillmad. I buffeten kunne man spise sig mæt i frosne grønsager fra pose og grillpølser i kilovis fra steff houlberg. En decideret kedelig omgang uden smag og omhyggelighed.
Vi rykkede ind i deres "pejsestue", da det blev koldt ude. Her var stemingen som en kantine. Ingen hygge, ingen sjæl, ingen sterinlys, musik eller andet. Og de to unge tjenere styrtede rundt og gjorde sit bedste. Hertil var der en kvindelig tjener, som styrtede rundt, råbte af kunderne og skabte unødvendig påstyr. "Pas på!" "Flyt dig, du står i vejen!"

Alt i alt, en meget ærgerlig oplevelse jeg ikke vil anbefale nogen.

Tak, jacobjep
Anmeldt d. 20. juli 2021

Fin overnatning i 4-personers værelse med 2 køjesenge. Rent og lyst. Personalet er super godt - venlige og imødekommende. Caféen i forhaven er hyggelig og maden er velsmagende omend lidt dyr. Restauranten er desværre for dyr. Maden er veltilberedt, men mangler smag og portionerne er meget små - så 200,- for en lille, smagsløs hovedret er for meget. Vi vil meget gerne overnatte her igen og meget gerne spise i caféen. Restauranten har nu fået chancen 2 år i streg, men ikke igen.

Tak, ThomasFutte