Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi spiste kun på Femmasteren, men det var virkeligt lækkert og Esther var en forrygende tjener. Helt igennem imødekommende personale og skønne omgivelser. Kan varmt anbefales, hvis man skal til Marstal og leder efter en god og let frokost.

Tak, sorenkusk
Anmeldt d. 2. august 2021

Udefra set, smukt sted der havde et vild godt udgangspunkt for en hyggelig aften. Vi besøgte dem til grillaften en lørdag. Her var der en buffet med grillmad. I buffeten kunne man spise sig mæt i frosne grønsager fra pose og grillpølser i kilovis fra steff houlberg. En decideret kedelig omgang uden smag og omhyggelighed.
Vi rykkede ind i deres "pejsestue", da det blev koldt ude. Her var stemingen som en kantine. Ingen hygge, ingen sjæl, ingen sterinlys, musik eller andet. Og de to unge tjenere styrtede rundt og gjorde sit bedste. Hertil var der en kvindelig tjener, som styrtede rundt, råbte af kunderne og skabte unødvendig påstyr. "Pas på!" "Flyt dig, du står i vejen!"

Alt i alt, en meget ærgerlig oplevelse jeg ikke vil anbefale nogen.

Tak, jacobjep
Anmeldt d. 20. juli 2021

Fin overnatning i 4-personers værelse med 2 køjesenge. Rent og lyst. Personalet er super godt - venlige og imødekommende. Caféen i forhaven er hyggelig og maden er velsmagende omend lidt dyr. Restauranten er desværre for dyr. Maden er veltilberedt, men mangler smag og portionerne er meget små - så 200,- for en lille, smagsløs hovedret er for meget. Vi vil meget gerne overnatte her igen og meget gerne spise i caféen. Restauranten har nu fået chancen 2 år i streg, men ikke igen.

Tak, ThomasFutte
Anmeldt d. 8. juli 2021

Lidt blandet indtryk. Pæn/ hyggelig restaurant. Personale lidt vel afslappet påklædt. En ung (uerfaren) pige skulle betjene alle borde, hvilket var en aldeles uoverkommelig opgave. Menuen, der var på programmet, bestod af en forret med kammusling, og ca. 2 timer efter besøget blev en af deltagerne akut dårlig ( læs madforgiftning )
så alt i alt en alt for høj pris for en meget middelmådig oplevelse.

Tak, Novaida
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Femmasteren familiedrevet hotel og hostel. Et enestående sted, hvor man bliver mødt af udsøgt, hjertelig nærværende service. Absolut et ophold værd. Hostel afd. har veletableret forhold med blandt andet fuldt køkken og et pragtfuldt opholds- og spiserum. Femmasteren restaurant er ikke en del af denne anmeldelse.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Bleinheim