Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 8. juli 2021

Lidt blandet indtryk. Pæn/ hyggelig restaurant. Personale lidt vel afslappet påklædt. En ung (uerfaren) pige skulle betjene alle borde, hvilket var en aldeles uoverkommelig opgave. Menuen, der var på programmet, bestod af en forret med kammusling, og ca. 2 timer efter besøget blev en af deltagerne akut dårlig ( læs madforgiftning )
så alt i alt en alt for høj pris for en meget middelmådig oplevelse.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Novaida
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Femmasteren familiedrevet hotel og hostel. Et enestående sted, hvor man bliver mødt af udsøgt, hjertelig nærværende service. Absolut et ophold værd. Hostel afd. har veletableret forhold med blandt andet fuldt køkken og et pragtfuldt opholds- og spiserum. Femmasteren restaurant er ikke en del af denne anmeldelse.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Bleinheim
Anmeldt d. 31. maj 2021

Super ophold med en rigtig god atmosfære, man føler sig meget velkommen. Dejligt.
Vi sov på et fire-mandsværelse med to køjesenge, næste gang vil jeg dog vælge et værelse med enkeltsenge/dobbeltseng, de kan være lige trangt nok i en køjeseng :-)

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 40metteg
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, enkelt, stilrent og med fokus på hygiegne og undgå smitte (Corona). Morgenmaden uovertruffen (se foto). Kan kun anbefales. Vi kommer tilbage med hele familien. Og til en en overkommelig pris.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Vibeke_Middelfart
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Tæt på vand og centrum ligger dette hostel/hotel. Det er utrolig hyggeligt og servicen er i top. Der er dejlig forhave med siddepladser samt en skøn baggård, ligeledes med siddepladser. Vi har boet på hostel og det fungerer fint. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2020
Tak, HOE31