Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Snaptravel
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 31. maj 2021

Super ophold med en rigtig god atmosfære, man føler sig meget velkommen. Dejligt.
Vi sov på et fire-mandsværelse med to køjesenge, næste gang vil jeg dog vælge et værelse med enkeltsenge/dobbeltseng, de kan være lige trangt nok i en køjeseng :-)

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 40metteg
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, enkelt, stilrent og med fokus på hygiegne og undgå smitte (Corona). Morgenmaden uovertruffen (se foto). Kan kun anbefales. Vi kommer tilbage med hele familien. Og til en en overkommelig pris.

Tak, Vibeke_Middelfart
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Tæt på vand og centrum ligger dette hostel/hotel. Det er utrolig hyggeligt og servicen er i top. Der er dejlig forhave med siddepladser samt en skøn baggård, ligeledes med siddepladser. Vi har boet på hostel og det fungerer fint. Kan varmt anbefales.

Tak, HOE31
Anmeldt d. 15. august 2020

Intet mindre end fantastisk!!! Fokus, opmærksomhed og overskud fra personalet hele vejen igennem - vi manglede intet under opholdet, fantastisk morgenbuffet med friskhed i højsæde. Stor ros til personalet, alt fra ejer til køkkenchef, som udviste overskud til smil, dialog og erindring om man var gæst hver gang, man var på fælles areal. Klart bedste sted i Marstal.

Værelsestip: Værdi for pengene
Tak, HpovlsenDK
Anmeldt d. 7. august 2020

Vi kan varmt anbefale steder, super søde værter som går det skridt ekstra for at gæsterne kan have det godt. Tilmed har de en meget dygtig kok der laver fantastisk mad.
Dog er stedet meget lydt, så der er en del støj fra andre værelser.

Tak, perhK9518QJ