Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Tæt på vand og centrum ligger dette hostel/hotel. Det er utrolig hyggeligt og servicen er i top. Der er dejlig forhave med siddepladser samt en skøn baggård, ligeledes med siddepladser. Vi har boet på hostel og det fungerer fint. Kan varmt anbefales.

Tak, HOE31
Anmeldt d. 15. august 2020

Intet mindre end fantastisk!!! Fokus, opmærksomhed og overskud fra personalet hele vejen igennem - vi manglede intet under opholdet, fantastisk morgenbuffet med friskhed i højsæde. Stor ros til personalet, alt fra ejer til køkkenchef, som udviste overskud til smil, dialog og erindring om man var gæst hver gang, man var på fælles areal. Klart bedste sted i Marstal.

Værelsestip: Værdi for pengene
Tak, HpovlsenDK
Anmeldt d. 7. august 2020

Vi kan varmt anbefale steder, super søde værter som går det skridt ekstra for at gæsterne kan have det godt. Tilmed har de en meget dygtig kok der laver fantastisk mad.
Dog er stedet meget lydt, så der er en del støj fra andre værelser.

Tak, perhK9518QJ
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Femmasteren er et hyggeligt hostel som ligger godt ved vandet.
Der er rent og pænt og venlig personale. Rigtig dejlig morgenmad, som er pengene værd.
Lidt dyrt i forhold til at der kun var toilet og bad på gangen.
Der er desværre meget lydt og der høres den mindste lyd om natten og tidlig om morgenen, når dørene åbnes og lukkes.
Værelse 14 ligger helt op til trappen fra stue etagen.
Anbefales til en enkel overnatning.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 562heidib
Anmeldt d. 26. juli 2020

Centralt placeret i Marstal, tæt på centrum og havn, finder man denne perle af et overnatningssted med restaurant.
Atmosfæren er afslappet, og uformel, hvilket vel dybest set, er det man søger på en ferie.
Der er mulighed for at sidde i haven og betragte verden passere forbi, mens man nyder en kop kaffe, øl eller hvad man nu har lyst til.
Man kan også vælge den hyggelige gårdsplads til et spil kort, eller indtagelse af frokost.
Der er mulighed for at booke deres spa-afdeling med vildmark-bad og sauna, helt privat.
De stiller gratis cykler til rådighed hvis man vil rundt i Marstal uden at slide på fodsålerne.
Vi kan på det varmeste anbefale "Femmasteren" som udgangpunkt for et ophold på Ærø!

Værelsestip: Der forfindes både hotel-afdeling og Hostel-afdeling.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, Catuda