Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Femmasteren er et hyggeligt hostel som ligger godt ved vandet.
Der er rent og pænt og venlig personale. Rigtig dejlig morgenmad, som er pengene værd.
Lidt dyrt i forhold til at der kun var toilet og bad på gangen.
Der er desværre meget lydt og der høres den mindste lyd om natten og tidlig om morgenen, når dørene åbnes og lukkes.
Værelse 14 ligger helt op til trappen fra stue etagen.
Anbefales til en enkel overnatning.

Tak, 562heidib
Anmeldt d. 26. juli 2020

Centralt placeret i Marstal, tæt på centrum og havn, finder man denne perle af et overnatningssted med restaurant.
Atmosfæren er afslappet, og uformel, hvilket vel dybest set, er det man søger på en ferie.
Der er mulighed for at sidde i haven og betragte verden passere forbi, mens man nyder en kop kaffe, øl eller hvad man nu har lyst til.
Man kan også vælge den hyggelige gårdsplads til et spil kort, eller indtagelse af frokost.
Der er mulighed for at booke deres spa-afdeling med vildmark-bad og sauna, helt privat.
De stiller gratis cykler til rådighed hvis man vil rundt i Marstal uden at slide på fodsålerne.
Vi kan på det varmeste anbefale "Femmasteren" som udgangpunkt for et ophold på Ærø!

Værelsestip: Der forfindes både hotel-afdeling og Hostel-afdeling.
Tak, Catuda
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Skønt familiedrevet hotel/hostel, hvor vi benyttede hosteldelen dvs 5 sengsværelse m. Toilet/bad på gangen. Super rent og hyggeligt! Morgenmaden super og tydelige ambitioner for aftensmaden! Det hele toppet med skøn hjertevarm service. Vi havde ( selvforskyldt ) rod i vores reservation og det tog Ulla også hånd om :)
Vi er netop tjekket ud fra 5 stjernet luksus i Sønderborg og alle var enige om, at Femmasteren Klart topper den udemærkede men tillærte service vi modtog her! 5 store stjerner fordi vi følte os hjemme!

Tak, hardytrine
Anmeldt d. 9. juli 2020

Dejligt sted hvor vi blev budt velkommen af værten og blev vist rundt. Vi boede på hotellet, nyrenoveret, go stil. Og fantastisk morgenmad, hvor værten gik rundt og snakkede med alle gæster. Helt sikkert et dejligt sted.

Tak, BASLUND
Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost
Vi fik to rugbrødssandwich med to lokale Ærø øl. Lækre råvarer og flot anrettet.
Vi fik maden hurtigt.
Der er en hyggelig stemning med imødekommende og opmærksomt personale.
Mulighed for at sidde ude og inde, alt efter vejret.

Tak, kirstens204