Skønt familiedrevet hotel/hostel, hvor vi benyttede hosteldelen dvs 5 sengsværelse m. Toilet/bad på gangen. Super rent og hyggeligt! Morgenmaden super og tydelige ambitioner for aftensmaden! Det hele toppet med skøn hjertevarm service. Vi havde ( selvforskyldt ) rod i vores reservation og det tog Ulla også hånd om :)
Vi er netop tjekket ud fra 5 stjernet luksus i Sønderborg og alle var enige om, at Femmasteren Klart topper den udemærkede men tillærte service vi modtog her! 5 store stjerner fordi vi følte os hjemme!

Tak, hardytrine

Dejligt sted hvor vi blev budt velkommen af værten og blev vist rundt. Vi boede på hotellet, nyrenoveret, go stil. Og fantastisk morgenmad, hvor værten gik rundt og snakkede med alle gæster. Helt sikkert et dejligt sted.

Tak, BASLUND

Frokost
Vi fik to rugbrødssandwich med to lokale Ærø øl. Lækre råvarer og flot anrettet.
Vi fik maden hurtigt.
Der er en hyggelig stemning med imødekommende og opmærksomt personale.
Mulighed for at sidde ude og inde, alt efter vejret.

Tak, kirstens204
Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig frokost hos 5masteren
Super sandwich m. Hummus/avocado
Og mozzzarella/tomat og dejlig Ærø øl
Og rigtig god betjening.Et besøg værd.
Flot og elegant hotel,nyrestaureret for 5 år siden.
Kh
Erik+M

Dato for ophold: juni 2020
Tak, vjestats
Anmeldt d. 27. maj 2020

Rigtig flot vandrehjem/hotel hvor min kæreste og jeg samt vores datter på 9 måneder boede i en enkelt overnatning.

Gæstfriheden er i top, ligesom også standen på hjemmet/hotellet er rigtig pæn. Hyggeligt opholdszone ved køkken og udendørs arealer, både i lukket gård og på græs foran hotellet, gør at man virkelig man mærke roen i Marstal og på Ærø.
Klart anbefalingsværdigt herfra!

Værelsestip: Både vandrehjemsværelse og hotel værelse kan vælges. Til de private kan hotelværelse anbefales (dog lidt dyrere).
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Kvkyrv