Dejligt sted hvor vi blev budt velkommen af værten og blev vist rundt. Vi boede på hotellet, nyrenoveret, go stil. Og fantastisk morgenmad, hvor værten gik rundt og snakkede med alle gæster. Helt sikkert et dejligt sted.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, BASLUND
Anmeldt d. 4. juli 2020 fra mobile enheder

Frokost
Vi fik to rugbrødssandwich med to lokale Ærø øl. Lækre råvarer og flot anrettet.
Vi fik maden hurtigt.
Der er en hyggelig stemning med imødekommende og opmærksomt personale.
Mulighed for at sidde ude og inde, alt efter vejret.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, kirstens204
Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig frokost hos 5masteren
Super sandwich m. Hummus/avocado
Og mozzzarella/tomat og dejlig Ærø øl
Og rigtig god betjening.Et besøg værd.
Flot og elegant hotel,nyrestaureret for 5 år siden.
Kh
Erik+M

Dato for ophold: juni 2020
Tak, vjestats
Anmeldt d. 27. maj 2020

Rigtig flot vandrehjem/hotel hvor min kæreste og jeg samt vores datter på 9 måneder boede i en enkelt overnatning.

Gæstfriheden er i top, ligesom også standen på hjemmet/hotellet er rigtig pæn. Hyggeligt opholdszone ved køkken og udendørs arealer, både i lukket gård og på græs foran hotellet, gør at man virkelig man mærke roen i Marstal og på Ærø.
Klart anbefalingsværdigt herfra!

Værelsestip: Både vandrehjemsværelse og hotel værelse kan vælges. Til de private kan hotelværelse anbefales (dog lidt dyrere).
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Kvkyrv
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Det må være et af de bedste hoteller på Ærø, hyggelig gårdhave hvor man kan få en let frokost serveret , værelse rene der mangler intet, morgenmaden helt fantastisk , godt værtspar , der er intet negativt at sige om femmasteren , kan kun anbefales

Dato for ophold: juli 2019
Tak, larsbos2016