Anmeldt d. 27. maj 2020

Rigtig flot vandrehjem/hotel hvor min kæreste og jeg samt vores datter på 9 måneder boede i en enkelt overnatning.

Gæstfriheden er i top, ligesom også standen på hjemmet/hotellet er rigtig pæn. Hyggeligt opholdszone ved køkken og udendørs arealer, både i lukket gård og på græs foran hotellet, gør at man virkelig man mærke roen i Marstal og på Ærø.
Klart anbefalingsværdigt herfra!

Værelsestip: Både vandrehjemsværelse og hotel værelse kan vælges. Til de private kan hotelværelse anbefales (dog lidt dyrere).
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Kvkyrv
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Det må være et af de bedste hoteller på Ærø, hyggelig gårdhave hvor man kan få en let frokost serveret , værelse rene der mangler intet, morgenmaden helt fantastisk , godt værtspar , der er intet negativt at sige om femmasteren , kan kun anbefales

Tak, larsbos2016
Anmeldt d. 24. juli 2019

Man føler sig velkommen straks man træder ind af døren. værten havde lidt travlt, men fik hurtigt nøglen og fandt mit lækre, men lidt lille værelse. Værelse står knivskarpt og rent, hyggelig lille balkon ud til gårdhaven, nyt badeværelse der er meget indbydende. En lille, men dejlig blød seng (140x200cm) Hotellet skulle have haft 4,5 stjerner, men her er utroligt lydt og meget tynde vægge, der kan til sen aften og fra tidlig morgen konstant høres folk der går på gangen og døre der klapper.

Tak, V374UTcs
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Et super sted at spise. Personalet er søde og atMosfæren god.Fredags og lørdag er der grillarrangement med salatbar hvor alt fungerer. Vi var der med relativt små børn og man sidder godt udenfor ved skibet.

Tak, tharsand
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Måtte vente meget lang tid på en frokost af ringe kvalitet. Vores piger bestilte suppe og skulle vente mindst en time og da suppen kom var der ingen der kunne lide den. De ende med kun at spise brød.
Der spiser vi aldrig igen.

Tak, ChiliViking