Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Det må være et af de bedste hoteller på Ærø, hyggelig gårdhave hvor man kan få en let frokost serveret , værelse rene der mangler intet, morgenmaden helt fantastisk , godt værtspar , der er intet negativt at sige om femmasteren , kan kun anbefales

Tak, larsbos2016
Anmeldt d. 24. juli 2019

Man føler sig velkommen straks man træder ind af døren. værten havde lidt travlt, men fik hurtigt nøglen og fandt mit lækre, men lidt lille værelse. Værelse står knivskarpt og rent, hyggelig lille balkon ud til gårdhaven, nyt badeværelse der er meget indbydende. En lille, men dejlig blød seng (140x200cm) Hotellet skulle have haft 4,5 stjerner, men her er utroligt lydt og meget tynde vægge, der kan til sen aften og fra tidlig morgen konstant høres folk der går på gangen og døre der klapper.

Tak, V374UTcs
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Et super sted at spise. Personalet er søde og atMosfæren god.Fredags og lørdag er der grillarrangement med salatbar hvor alt fungerer. Vi var der med relativt små børn og man sidder godt udenfor ved skibet.

Tak, tharsand
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Måtte vente meget lang tid på en frokost af ringe kvalitet. Vores piger bestilte suppe og skulle vente mindst en time og da suppen kom var der ingen der kunne lide den. De ende med kun at spise brød.
Der spiser vi aldrig igen.

Tak, ChiliViking
Anmeldt d. 24. april 2019

Vi har overnattet der på en cykelferie på Ærø. Det er hjemligt og hyggeligt. Men du skal kunne lide helt almindelige værelser og bad på gangen. Alt er rent og pænt og alle er hjælpsomme og "nede på jorden". Danmark når det er bedst i dette område. Dejlig badestrand i cykelafstand og byen lige om hjørnet.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Konektg