Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Et super sted at spise. Personalet er søde og atMosfæren god.Fredags og lørdag er der grillarrangement med salatbar hvor alt fungerer. Vi var der med relativt små børn og man sidder godt udenfor ved skibet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, tharsand
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Måtte vente meget lang tid på en frokost af ringe kvalitet. Vores piger bestilte suppe og skulle vente mindst en time og da suppen kom var der ingen der kunne lide den. De ende med kun at spise brød.
Der spiser vi aldrig igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, ChiliViking
Anmeldt d. 24. april 2019

Vi har overnattet der på en cykelferie på Ærø. Det er hjemligt og hyggeligt. Men du skal kunne lide helt almindelige værelser og bad på gangen. Alt er rent og pænt og alle er hjælpsomme og "nede på jorden". Danmark når det er bedst i dette område. Dejlig badestrand i cykelafstand og byen lige om hjørnet.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Konektg
Anmeldt d. 3. august 2018 fra mobile enheder

Femmasteren var en virkelig positiv oplevelse. Der var fint og rent, personalet var venlige og serviceminded, flink og rar betjening. Tæt på centrum og strand.
Morgenmaden var rigtig god. Vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: august 2018
Tak, torbens851
Anmeldt d. 1. august 2018 fra mobile enheder

Dejligt afslappet hotel/hostel beliggende centralt i Marstal i nærheden af søfartsmuseet og havnen. Dejligt afslappet atmosfære super morgenmad og dejlig gårdhave.fantastisk udgangspunkt til ferien på Ærø

Dato for ophold: august 2018
Tak, Troels D