Anmeldt d. 24. april 2019

Vi har overnattet der på en cykelferie på Ærø. Det er hjemligt og hyggeligt. Men du skal kunne lide helt almindelige værelser og bad på gangen. Alt er rent og pænt og alle er hjælpsomme og "nede på jorden". Danmark når det er bedst i dette område. Dejlig badestrand i cykelafstand og byen lige om hjørnet.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Konektg
Anmeldt d. 3. august 2018 fra mobile enheder

Femmasteren var en virkelig positiv oplevelse. Der var fint og rent, personalet var venlige og serviceminded, flink og rar betjening. Tæt på centrum og strand.
Morgenmaden var rigtig god. Vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: august 2018
Tak, torbens851
Anmeldt d. 1. august 2018 fra mobile enheder

Dejligt afslappet hotel/hostel beliggende centralt i Marstal i nærheden af søfartsmuseet og havnen. Dejligt afslappet atmosfære super morgenmad og dejlig gårdhave.fantastisk udgangspunkt til ferien på Ærø

Dato for ophold: august 2018
Tak, Troels D
Anmeldt d. 28. august 2016 fra mobile enheder

Vi overnattede en enkel nat på femmasteren. Syder ligger godt og centralt i Marstal. Vi havde indlogeret os på et vandrehjems værelse og der var hvad der skule være intet mere, intet mindre. Der er mulighed for en lille morgenbuffet eller selv at lave noget i vandrehjemskøkkenet. Eneste anke var at vi savnede en ovn i vandrehjemmets gæstekøkken.
Ellers kan vi kun sige fint sted og venligt personale.

Dato for ophold: august 2016
Tak, JCaben
Anmeldt d. 7. august 2016

Vandrehjemmet ligger i den rustikke havn i Marstal, der ikke ligner det stokroseidylliske Ærøskøbkng, men det er just fidusen ved de to byer på øen - det er to forskellige oplevelser. Marstal er en rigtig sømandsby og vandrehjemmet har også den ligefremme og enkle charme, man forventer af sådan et sted i sådan en by. Og det nye værtspar er super servicemindede og hjælpsomme - også når man gerne vil have et andet værelse end det reserverede, som vi oplevede. De er et par ildsjæle... Forresten: morgenmaden er god og solid.

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, Flemming C