Anmeldt d. 1. august 2018 fra mobile enheder

Dejligt afslappet hotel/hostel beliggende centralt i Marstal i nærheden af søfartsmuseet og havnen. Dejligt afslappet atmosfære super morgenmad og dejlig gårdhave.fantastisk udgangspunkt til ferien på Ærø

Dato for ophold: august 2018
Tak, Troels D
Anmeldt d. 28. august 2016 fra mobile enheder

Vi overnattede en enkel nat på femmasteren. Syder ligger godt og centralt i Marstal. Vi havde indlogeret os på et vandrehjems værelse og der var hvad der skule være intet mere, intet mindre. Der er mulighed for en lille morgenbuffet eller selv at lave noget i vandrehjemskøkkenet. Eneste anke var at vi savnede en ovn i vandrehjemmets gæstekøkken.
Ellers kan vi kun sige fint sted og venligt personale.

Dato for ophold: august 2016
Tak, JCaben
Anmeldt d. 7. august 2016

Vandrehjemmet ligger i den rustikke havn i Marstal, der ikke ligner det stokroseidylliske Ærøskøbkng, men det er just fidusen ved de to byer på øen - det er to forskellige oplevelser. Marstal er en rigtig sømandsby og vandrehjemmet har også den ligefremme og enkle charme, man forventer af sådan et sted i sådan en by. Og det nye værtspar er super servicemindede og hjælpsomme - også når man gerne vil have et andet værelse end det reserverede, som vi oplevede. De er et par ildsjæle... Forresten: morgenmaden er god og solid.

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, Flemming C
Anmeldt d. 22. juli 2016 fra mobile enheder

Hjemmebrygget kaffe og hjemmelavede ærøpandekager med syltetøj, friske blåbær og flormelis serveret i haven med lutter imødekommenhed og tid til en lille snak.
Maritime og rustikke omgivelser og ny istandsatte lokaler!
Centralt beliggende men alligevel i rolige ustressede omgivelser.

Dato for ophold: juli 2016
2  Tak, evah775
Anmeldt d. 20. juli 2016

Vi spister her 2 aftener og det var helt enestående god mad og rigtigt hyggeligt betjening af familien. Den første aften serverede de Femmaster gryde som var rigtigt god. Den anden aften var grillaften og det var svært at få plads, men vi fik dog et bord. Kvaliteten var også her i top. Vi kan også anbefale pandekager og økologisk is... mums.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Sindt