Olav R

Dejlige forårsdage på Ærø

Anmeldelse af Ærø Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. maj 2024
Vi kom til Marstal sammen med forårsvejret. Blev meget venligt modtaget på hotellet.
Gode værelser, god mad og en god stemning.
Kunne sidde udenfor i solen med vores Happy Hour-drink.
Meget flot natur og hyggelige byer på Ærø.
Vi kan anbefale den guidede tre timers-bustur rundt på øen!
Dato for ophold: april 2024
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
  • Agoda.com
0.6 km fra Ærø Hotel
Go to your Happy Price
  • eDreams
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
  • Agoda.com
  • Expedia.com
7.5 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 11. maj 2024

Vi har haft en særdeles positiv oplevelse, som helt klart har overgået vores forventninger.
Vi er blevet mødt af et venligt og imødekommende personale, som altid havde et smil på læben.
To guidede ture dels en bustur rundt på øen og en vandretur i Marstal, som blev ledet af en altvidende guide, som helt klar var en ægte "Ærøbo" eller var det "Marstalter"?
På det kulinariske område blev vores smagsløg forkælet udover alle grænser.
Helt klar et ophold som kan anbefales.

Dato for ophold: maj 2024
Tak, Hans Vestergaar... N
Anmeldt d. 29. april 2024

Vi tilbragte 2 nætter på vores værelse, nr. 54, " på den anden side" af vejen.
Vi kom lidt ind fra sidelinjen og måske det har været derfor vi oplevede følgende på værelset, som om det IKKE var helt klargjort til ankomst :

- Meget dårlig lugt på begge etager.
- Ingen kaffe/te eller tilbehør til dette, som anført på hjemmesiden
- Spindelvæv i hjørne ved køkkenskab.
- Ingen pose til skraldespand.
- Gryder var ret ulækre (brændt på).

Endvidere oplevede vi værelset som slidt med f.eks :

- Skæve køkkenlåger.
- Ubekvemme "lænestole" som virkede meget slidte, så man "glider ned".
- Meget lille gammeldags fladskærms TV.

Jeres morgenbuffet trækker dog oplevelsen lidt op.......

Værelsestip: Great breakfast buffet including real bread rolls.
Tak, Mogens J
Nick Brammer, Direktør hos Ærø Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juni 2024

Kære Mogens
Først vil jeg gerne sige tak for, at du har brugt tid på at indsende en anmeldelse, desværre må jeg konstatere, at din anmeldelse er stilet til et forkert hotel. Vi har hverken et værelse #54 eller værelser på modsat side af vejen. Jeg tillader mig derfor at formode, at denne anmeldelse omhandler Hotel Ærø beliggende i Svendborg, og ikke Ærø Hotel som ligger på Ærø.

Jeg håber at du vil have ulejlighed med at flytte denne anmeldelse til det korrekte hotel.

Hvis jeg kan friste dig med et ophold på Ærø kan jeg garantere spindelvævsfri veldufteden værelser med poser i skraldespandene og behagelige møbler 

Med venlig hilsen
Nick

Anmeldt d. 26. april 2024

Dejligt og smukt hotel. En dejlig "pakke" med frokost på Miss Sophy, guided bustur rundt på øen med John ved rattet og fyldt med gode og sjove historier fra øen. Og så var Keld og Hildas underholdning et friskt indslag.

Tak, JetteLindgaard
Anmeldt d. 25. april 2024

Det var et perfekt ophold Med lækker mad stor morgen buffet flinkt personale god underholdning begge aftner
Spændende guidet tur med en god chauffør

Tak, Ulla J
Anmeldt d. 25. april 2024

Vi havde købt en weekend med underholdning. Fint værelse, god seng, god mad, elevator, venlig modtagelse, venligt personale overalt. Gratis parkering med 6 ladepladser til elbiler. God underholdning og fin inkluderet sightseeing med bus på Ærø.

Tak, Preben L