Hans Jørgen A

Som sædvanlig, en super oplevelse.

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger siden
Det var 6 gang vi besøgte Ærø Hotel, oplevelsen var super, som den plejer.
Vi kommer helt sikkert tilbage.
Ps.: Selv om det var fjerde gang vi var på bustur øen rundt, er det forskellige der fortæller, hvilket gør turen til en oplevelse hver gang.
Dato for ophold: april 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
0.6 km fra Ærø Hotel
Priceline
Go to your Happy Price
  • eDreams
  • Lol.travel
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
Få bonusser med One Key
    • Booking.com
    0.0 km fra Ærø Hotel
    Vis flere hoteller i Marstal
    Anmeldt d. 12. april 2024

Det var tredje gang, vi var der, og alt fungerede perfekt, som det plejer. Dejligt værelse. Dygtigt og venligt personale. Ren forkælelse af den lille gruppe, vi var fra 2. påskedag og to dage frem. Lækker mad, god underholdning især af pianisten og Elsebeth. Dejligt med frokost incl. begge dage.
    Men! Jeres fire slags tebreve bør byttes ud med flere varianter og et andet mærke. vi glæder os til næste besøg.

Dato for ophold: april 2024
    Tak, AnnetteOle E
    Anmeldt d. 25. marts 2024

Hej Ærø Hotel tak for et vidunderligt ophold hos jer god betjening til alt dejligt værelse skøn mad både morgen-frokost- aften en dejlig og inspirerende bustur på øen med Chauffør John fra Jespers bus for ikke at nævne den underholdning vi fik med Pianisten trompetist og Harmonika spiller og så var der en vidunderlig skøn dame Elsebeth som underholdt os med skøn sang klar stemme samt jokes og rosinen i pølseenden var Kandis Johnny som sang lidt af hvert fra deres sidste 50 år. Mvh. Ulla & John Jyderup

Dato for ophold: marts 2024
    Tak, John P
    Anmeldt d. 25. marts 2024

God og fin betjening, samt en rigtig god fortælling på bus- rundturen på øen.
    Underholdningen de to aftener med Elsebeth Iver og Johnny Hansen var helt i top, men vi savnede lidt underholdning den 3. aften. Måske skulle Ærøpandekagerne flyttes til den aften

Dato for ophold: marts 2024
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Egon M
    Anmeldt d. 6. december 2023

Vi havde en ualmindelig dejlig 4 dages tur. Både tjener- og receptionspersonale var venlige og humoristiske. Maden var fortræflig. Udflugter, som var inkluderet i prisen var interessante, og guiderne var lune og kække.
    Ejeren Nick og hans bror tog sig tid til en snak med os og andre gæster. Vi følte os virkelig velkomne.
    Vi giver vore bedste anbefalinger.

Værelsestip: Godt fitnesrum
    Dato for ophold: november 2023
    Tak, Kolding-Psykoterapi
    Anmeldt d. 21. november 2023

Det var en stor oplevelse at besøge jer på Jeres hotel i uge 46 og især busturen var en stor oplevelse, men i disse klima tider var det måske en ide med en lidt minder portion da jeg observerede at der blev båret meget mad ud.

Dato for ophold: november 2023
    Tak, Joergen H