AnnetteOle E
Slagelse, Danmark

Ren forkælelse på Hotel Ærø

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. apr. 2024
Det var tredje gang, vi var der, og alt fungerede perfekt, som det plejer. Dejligt værelse. Dygtigt og venligt personale. Ren forkælelse af den lille gruppe, vi var fra 2. påskedag og to dage frem. Lækker mad, god underholdning især af pianisten og Elsebeth. Dejligt med frokost incl. begge dage.
Men! Jeres fire slags tebreve bør byttes ud med flere varianter og et andet mærke. vi glæder os til næste besøg.
Dato for ophold: april 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
0.6 km fra Ærø Hotel
Go to your Happy Price
  • eDreams
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
1.2 km fra Ærø Hotel
7.5 km fra Ærø Hotel
0.0 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 25. marts 2024

Hej Ærø Hotel tak for et vidunderligt ophold hos jer god betjening til alt dejligt værelse skøn mad både morgen-frokost- aften en dejlig og inspirerende bustur på øen med Chauffør John fra Jespers bus for ikke at nævne den underholdning vi fik med Pianisten trompetist og Harmonika spiller og så var der en vidunderlig skøn dame Elsebeth som underholdt os med skøn sang klar stemme samt jokes og rosinen i pølseenden var Kandis Johnny som sang lidt af hvert fra deres sidste 50 år. Mvh. Ulla & John Jyderup

Dato for ophold: marts 2024
Tak, John P
Anmeldt d. 25. marts 2024

God og fin betjening, samt en rigtig god fortælling på bus- rundturen på øen.
Underholdningen de to aftener med Elsebeth Iver og Johnny Hansen var helt i top, men vi savnede lidt underholdning den 3. aften. Måske skulle Ærøpandekagerne flyttes til den aften

Dato for ophold: marts 2024
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Egon M
Anmeldt d. 6. december 2023

Vi havde en ualmindelig dejlig 4 dages tur. Både tjener- og receptionspersonale var venlige og humoristiske. Maden var fortræflig. Udflugter, som var inkluderet i prisen var interessante, og guiderne var lune og kække.
Ejeren Nick og hans bror tog sig tid til en snak med os og andre gæster. Vi følte os virkelig velkomne.
Vi giver vore bedste anbefalinger.

Værelsestip: Godt fitnesrum
Dato for ophold: november 2023
Tak, Kolding-Psykoterapi
Anmeldt d. 21. november 2023

Det var en stor oplevelse at besøge jer på Jeres hotel i uge 46 og især busturen var en stor oplevelse, men i disse klima tider var det måske en ide med en lidt minder portion da jeg observerede at der blev båret meget mad ud.

Dato for ophold: november 2023
Tak, Joergen H
Anmeldt d. 12. oktober 2023

Det var et super ophold på 4 dage alt var meget godt fine omgivelser og god betjening og musiken var god. alt i alt et 5 stjerners sted kan andbefales.bus turen rundt på øen er også værd at tage med på

Dato for ophold: september 2023
Tak, verner m