Egon M

Dejligt ophold, og fin underholdning

Anmeldelse af Ærø Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. mar. 2024
God og fin betjening, samt en rigtig god fortælling på bus- rundturen på øen.
Underholdningen de to aftener med Elsebeth Iver og Johnny Hansen var helt i top, men vi savnede lidt underholdning den 3. aften. Måske skulle Ærøpandekagerne flyttes til den aften
Dato for ophold: marts 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.650 kr.
    1.650 kr.
0.6 km fra Ærø Hotel
Gratis parkering
Lutter idyl ud til beddingen!
726 kr.
9.1 km fra Ærø Hotel
Pool
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 6. december 2023

Vi havde en ualmindelig dejlig 4 dages tur. Både tjener- og receptionspersonale var venlige og humoristiske. Maden var fortræflig. Udflugter, som var inkluderet i prisen var interessante, og guiderne var lune og kække.
Ejeren Nick og hans bror tog sig tid til en snak med os og andre gæster. Vi følte os virkelig velkomne.
Vi giver vore bedste anbefalinger.

Værelsestip: Godt fitnesrum
Dato for ophold: november 2023
Tak, Kolding-Psykoterapi
Anmeldt d. 21. november 2023

Det var en stor oplevelse at besøge jer på Jeres hotel i uge 46 og især busturen var en stor oplevelse, men i disse klima tider var det måske en ide med en lidt minder portion da jeg observerede at der blev båret meget mad ud.

Dato for ophold: november 2023
Tak, Joergen H
Anmeldt d. 12. oktober 2023

Det var et super ophold på 4 dage alt var meget godt fine omgivelser og god betjening og musiken var god. alt i alt et 5 stjerners sted kan andbefales.bus turen rundt på øen er også værd at tage med på

Tak, verner m
Anmeldt d. 12. oktober 2023

Alt var helt igennem så fuldendt, det var såvel værelse som alle de øvrige lokaliteter.Pænt og rent over alt.Mad og betjening var helt i top.Det værste var at vægten var steget.Den bedste ferie jeg / vi har været på længe.

Tak, Birgitte L
Anmeldt d. 11. oktober 2023

Pragtfuld værelse, god betjening. Dejligt mad. Kun positivt at sige om vores ophold. Var på en guidet bustur rundt med en rigtig god guide. En tur til ølsmagning. Underholdning og dans om aftenen med god med musik

Tak, Elna Schou A