Anmeldt d. 21. november 2023

Det var en stor oplevelse at besøge jer på Jeres hotel i uge 46 og især busturen var en stor oplevelse, men i disse klima tider var det måske en ide med en lidt minder portion da jeg observerede at der blev båret meget mad ud.

Dato for ophold: november 2023
Tak, Joergen H
Anmeldt d. 12. oktober 2023

Det var et super ophold på 4 dage alt var meget godt fine omgivelser og god betjening og musiken var god. alt i alt et 5 stjerners sted kan andbefales.bus turen rundt på øen er også værd at tage med på

Tak, verner m
Anmeldt d. 12. oktober 2023

Alt var helt igennem så fuldendt, det var såvel værelse som alle de øvrige lokaliteter.Pænt og rent over alt.Mad og betjening var helt i top.Det værste var at vægten var steget.Den bedste ferie jeg / vi har været på længe.

Tak, Birgitte L
Anmeldt d. 11. oktober 2023

Pragtfuld værelse, god betjening. Dejligt mad. Kun positivt at sige om vores ophold. Var på en guidet bustur rundt med en rigtig god guide. En tur til ølsmagning. Underholdning og dans om aftenen med god med musik

Tak, Elna Schou A
Anmeldt d. 11. oktober 2023

Vi har været her før, og forventningerne var derfor lige så store som sidst, og de blev alle infriet, - til fulde. Denne gang var maden endnu bedre end sidst, og der var den også god.
Super god og nærværende service fra alle på hotellet.
Vi kommer, meget gerne, igen.

Værelsestip: Slap af og nyd det.
Tak, Explore11603838455