Birgitte_Bruun
Kastrup, Copenhagen, Denmark

Meget fin total oplevelse til rimelig betaling.

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. okt. 2023
Dejligt værelse. Rent og pænt. Sengen godt nok lidt smal.
Dejlig mad, flot morgenbuffet, og venligt personale.
Hyggeligt med happy hour.
Spændende rundtur med tidl. borgmester som guide.
Fin underholdning til festmiddagen,
Dato for ophold: september 2023
Værelsestip: Bare nyd det.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
  • Vio.com
0.6 km fra Ærø Hotel
    0.1 km fra Ærø Hotel
    Go to your Happy Price
    • eDreams
    • Lol.travel
    Ved stranden
    Lutter idyl ud til beddingen!
    Få bonusser med One Key
      1.960 kr.
    7.5 km fra Ærø Hotel
    Vis flere hoteller i Marstal
    Anmeldt d. 11. oktober 2023

Vi kom fra 2 nætter på Hotel Ærø i Svendborg. Og vi var der 2 nætter på Ærø Hotel.
    Maden vi fik Ærø Hotel på første dag var tarteletter på en anden måde. Ja det var tarteletter som var aspargessuppe med lidt fyld i, alle gæste bad om at få en ske. Hoveretten var gris som bestod af vakuumpakket svinekam.
    Den næste dag fik kylling, som var så tørt at det ikke var til at spise.
    Retterne blev serveret meget hurtigt efter hinanden, af elever fra søfartsskolen, at vi ikke havde tid til at synke maden.
    Vi kan ikke anbefale dette Hotel. Maden er meget ringe, betjening har man ikke styr over.

Værelsestip: Maden var ringe og betjeningen i restauranten var meget dårlig
    Tak, Stig M
    Anmeldt d. 10. oktober 2023

Sødt personale, dejlig mad, rent, flotte værelser og omgivelser, mange både udendørs og indendørs siddepladser hvor man kunne sludre med andre, stort og flot fitness rum, swimmingpool, skønt at der ikke var hunde tilstede.

Værelsestip: Evt. kunne der opsættes handikap håndtag i brusebadet.
    Tak, Mona K
    Anmeldt d. 12. september 2023

Et to-dages ophold med et dejligt værelse, god service både fra reception og fra serveringspersonalet, fremragende morgenmads buffet og nogle dejlige omgivelser. Opholdet inkluderede en tre-timers guidet bustur med en fantastisk guide. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: august 2023
    Tak, Marianne S
    Anmeldt d. 12. september 2023

Værlsene var bare ok fine og rene god udsigt fra vinduet. Fine ongivelse på hotelet pæn opholdsrum og resdurang god Aftensmad og morgenmad busturen var en god og lærrig tur øl smaning var også ok vi ses moske igen.
    MVH. Hans H Andersen.

Tak, Hans A
    Anmeldt d. 7. september 2023

Det er 3. gang vi er på hotellet, maden er fremragende, men det virker som severingen går lidt stærkt, skal kokken hjem til bestemt tid? Vi nævnte for tjeneren at vi syntes at det gik for stærkt, og han svarede "køkkenet syntes at det går for langsomt!!!
    Ved morgenbordet mangler der gode rundstykker.

• Rejsetype: Rejste alene
    1  Tak, Klaus Behrendt P