Mona K

10 på en skala ud af 10.

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 10. okt. 2023
Sødt personale, dejlig mad, rent, flotte værelser og omgivelser, mange både udendørs og indendørs siddepladser hvor man kunne sludre med andre, stort og flot fitness rum, swimmingpool, skønt at der ikke var hunde tilstede.
Dato for ophold: september 2023
Værelsestip: Evt. kunne der opsættes handikap håndtag i brusebadet.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
0.6 km fra Ærø Hotel
Gratis parkering
Lutter idyl ud til beddingen!
0.8 km fra Ærø Hotel
Restaurant
Bar/lounge
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 12. september 2023

Et to-dages ophold med et dejligt værelse, god service både fra reception og fra serveringspersonalet, fremragende morgenmads buffet og nogle dejlige omgivelser. Opholdet inkluderede en tre-timers guidet bustur med en fantastisk guide. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Marianne S
Anmeldt d. 12. september 2023

Værlsene var bare ok fine og rene god udsigt fra vinduet. Fine ongivelse på hotelet pæn opholdsrum og resdurang god Aftensmad og morgenmad busturen var en god og lærrig tur øl smaning var også ok vi ses moske igen.
MVH. Hans H Andersen.

Tak, Hans A
Anmeldt d. 7. september 2023

Det er 3. gang vi er på hotellet, maden er fremragende, men det virker som severingen går lidt stærkt, skal kokken hjem til bestemt tid? Vi nævnte for tjeneren at vi syntes at det gik for stærkt, og han svarede "køkkenet syntes at det går for langsomt!!!
Ved morgenbordet mangler der gode rundstykker.

• Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Klaus Behrendt P
Anmeldt d. 2. september 2023 fra mobile enheder

Rigtig lækker hotel med god betjening og meget hygge især ved Happy Hour
Og flink personale
Og fed tur med den gamle Borgmester rundt på øen 👍👍👍
Hyggeligt at se øen men også at få en masse historie om øen og dem som bor der 😂😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Værelsestip: Nej
Tak, Jack H
Anmeldt d. 31. august 2023 fra mobile enheder

Flotte værelser, vi havde booket væreles med udsigt. Flot indrettet værelse med sofa og bord. Rengøring af værelse hver dag, perfekt udført. Personale var meget flinke og hjælpsomme. Fin bar med gode afslapning stole. Morgenmad og frokost var bare perfekt intet manglede. Pool og fitness fik vi ikke prøvet denne gang. Alt i alt fik vi nogle dejlige dage på dette voksen hotel.

Værelsestip: Nyd den dejlige natur om det er i bil eller på cykel, rimelige afstande til det meste.
Tak, bennydanmark2015