Hans A

Vi havde en rigtig opholh fine omgivelse god Hotel god mad og værelse og god udsigt god personale de var søde og rare v

Anmeldelse af Ærø Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. sep. 2023
Værlsene var bare ok fine og rene god udsigt fra vinduet. Fine ongivelse på hotelet pæn opholdsrum og resdurang god Aftensmad og morgenmad busturen var en god og lærrig tur øl smaning var også ok vi ses moske igen.
MVH. Hans H Andersen.
Dato for ophold: september 2023
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
0.6 km fra Ærø Hotel
Go to your Happy Price
  • eDreams
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
1.2 km fra Ærø Hotel
Ærøskøbing Hotel På Torvet
7.5 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 7. september 2023

Det er 3. gang vi er på hotellet, maden er fremragende, men det virker som severingen går lidt stærkt, skal kokken hjem til bestemt tid? Vi nævnte for tjeneren at vi syntes at det gik for stærkt, og han svarede "køkkenet syntes at det går for langsomt!!!
Ved morgenbordet mangler der gode rundstykker.

Dato for ophold: september 2023
  • Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Klaus Behrendt P
Anmeldt d. 2. september 2023 fra mobile enheder

Rigtig lækker hotel med god betjening og meget hygge især ved Happy Hour
Og flink personale
Og fed tur med den gamle Borgmester rundt på øen 👍👍👍
Hyggeligt at se øen men også at få en masse historie om øen og dem som bor der 😂😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

Værelsestip: Nej
Tak, Jack H
Anmeldt d. 31. august 2023 fra mobile enheder

Flotte værelser, vi havde booket væreles med udsigt. Flot indrettet værelse med sofa og bord. Rengøring af værelse hver dag, perfekt udført. Personale var meget flinke og hjælpsomme. Fin bar med gode afslapning stole. Morgenmad og frokost var bare perfekt intet manglede. Pool og fitness fik vi ikke prøvet denne gang. Alt i alt fik vi nogle dejlige dage på dette voksen hotel.

Værelsestip: Nyd den dejlige natur om det er i bil eller på cykel, rimelige afstande til det meste.
Tak, bennydanmark2015
Anmeldt d. 30. august 2023

Vi havde en skønt ophold hvor alt fungerede lige fra vi landede i receptionen. Der stod en moden dame der havde helt styr på tingene. Værelserne var fine, morgenmaden og aftensmaden kunne vi ikke sætte en finger på. Dejlig pool der åbnede kl 06:00 det var skønt. Alle ansatte var søde og rare, så vi kan klart anbefale dette hotel hvis man trænger til et par hyggelige dage på en superskøn ø.
Dog savnede vi et lille køleskab på vores værelse.
Tak og på gensyn.

Anja og Henrik Sorø.

Tak, 623henrikj
Anmeldt d. 29. august 2023

Det var nogle gode værelser, noget lækkert mad og fantastisk underholdningen og musik om aftenen. Busturen var god og med en underholdendende buschauffør, som viste rundt på øen, hvor vi bl.a. kom forbi hans eget hus.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Birthe J