Jack H

Rigtig hyggeligt tur til Ærø sammen med vennerne

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. sep. 2023fra mobile enheder
Rigtig lækker hotel med god betjening og meget hygge især ved Happy Hour
Og flink personale
Og fed tur med den gamle Borgmester rundt på øen 👍👍👍
Hyggeligt at se øen men også at få en masse historie om øen og dem som bor der 😂😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Værelsestip: Nej
Problemer med denne anmeldelse?
  • Priceline
  • Agoda.com
0.6 km fra Ærø Hotel
Go to your Happy Price
  • eDreams
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
  • Agoda.com
  • Lol.travel
7.5 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 31. august 2023 fra mobile enheder

Flotte værelser, vi havde booket væreles med udsigt. Flot indrettet værelse med sofa og bord. Rengøring af værelse hver dag, perfekt udført. Personale var meget flinke og hjælpsomme. Fin bar med gode afslapning stole. Morgenmad og frokost var bare perfekt intet manglede. Pool og fitness fik vi ikke prøvet denne gang. Alt i alt fik vi nogle dejlige dage på dette voksen hotel.

Værelsestip: Nyd den dejlige natur om det er i bil eller på cykel, rimelige afstande til det meste.
Tak, bennydanmark2015
Anmeldt d. 30. august 2023

Vi havde en skønt ophold hvor alt fungerede lige fra vi landede i receptionen. Der stod en moden dame der havde helt styr på tingene. Værelserne var fine, morgenmaden og aftensmaden kunne vi ikke sætte en finger på. Dejlig pool der åbnede kl 06:00 det var skønt. Alle ansatte var søde og rare, så vi kan klart anbefale dette hotel hvis man trænger til et par hyggelige dage på en superskøn ø.
Dog savnede vi et lille køleskab på vores værelse.
Tak og på gensyn.

Anja og Henrik Sorø.

Tak, 623henrikj
Anmeldt d. 29. august 2023

Det var nogle gode værelser, noget lækkert mad og fantastisk underholdningen og musik om aftenen. Busturen var god og med en underholdendende buschauffør, som viste rundt på øen, hvor vi bl.a. kom forbi hans eget hus.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Birthe J
Anmeldt d. 29. august 2023

Vil du opleve Danmarks ikke bofaste øer er Ærø en mulighed du ikke skal overse.Hotel Ærø er et dejligt hotel. Maden var god, en god bustur god underholdning og en god stemning på hotellet og Ærø er dejlig. En gentagelse værd.

Tak, erik b
Anmeldt d. 29. august 2023

Dejlige værelser og en fantastisk god servise på alle plan, hyggelig og meget afslapning på hele øen. Vi havde en golfophold hvor alt fungerede perfekt, en rigtig god sandvits med på tur og man kommer tilbage til hotellet og nyder en dejlig fadøl, det er for os at leve.

Værelsestip: Nyd hotellet
Tak, hanschrj2020