henrik j
sorø

Fantastisk ophold hvor alt fungerede.

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 30. aug. 2023
Vi havde en skønt ophold hvor alt fungerede lige fra vi landede i receptionen. Der stod en moden dame der havde helt styr på tingene. Værelserne var fine, morgenmaden og aftensmaden kunne vi ikke sætte en finger på. Dejlig pool der åbnede kl 06:00 det var skønt. Alle ansatte var søde og rare, så vi kan klart anbefale dette hotel hvis man trænger til et par hyggelige dage på en superskøn ø.
Dog savnede vi et lille køleskab på vores værelse.
Tak og på gensyn.

Anja og Henrik Sorø.

5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
0.6 km fra Ærø Hotel
Gratis parkering
Lutter idyl ud til beddingen!
0.8 km fra Ærø Hotel
  • eDreams
15.9 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 29. august 2023

Det var nogle gode værelser, noget lækkert mad og fantastisk underholdningen og musik om aftenen. Busturen var god og med en underholdendende buschauffør, som viste rundt på øen, hvor vi bl.a. kom forbi hans eget hus.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Birthe J
Anmeldt d. 29. august 2023

Vil du opleve Danmarks ikke bofaste øer er Ærø en mulighed du ikke skal overse.Hotel Ærø er et dejligt hotel. Maden var god, en god bustur god underholdning og en god stemning på hotellet og Ærø er dejlig. En gentagelse værd.

Tak, erik b
Anmeldt d. 29. august 2023

Dejlige værelser og en fantastisk god servise på alle plan, hyggelig og meget afslapning på hele øen. Vi havde en golfophold hvor alt fungerede perfekt, en rigtig god sandvits med på tur og man kommer tilbage til hotellet og nyder en dejlig fadøl, det er for os at leve.

Værelsestip: Nyd hotellet
Tak, hanschrj2020
Anmeldt d. 29. august 2023

Her er man omgivet af venlige mennesker. Der er en rolig afslappet atmosfære, overalt på hotellet. God flot anrettet mad, serveret af service mindede tjenere. Dejlig indendørs pool. Der er rent overalt.
Drikkevarerne ligger i den dyre ende

Tak, Kaj S
Anmeldt d. 29. august 2023

pænt værelse, god seng. dejlig mad og god underholdning, dejlig bustur med rigtig god guide. pænt hotel samt omgivelser, dejligt nattero. en uforglemmelig oplevelse, som jeg vil viderebringe i min bekendtskabs kreds

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, Hans S