erik b

Feriefornemmelser på Ærø

Anmeldelse af Ærø Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. aug. 2023
Vil du opleve Danmarks ikke bofaste øer er Ærø en mulighed du ikke skal overse.Hotel Ærø er et dejligt hotel. Maden var god, en god bustur god underholdning og en god stemning på hotellet og Ærø er dejlig. En gentagelse værd.
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
0.6 km fra Ærø Hotel
Gratis parkering
Lutter idyl ud til beddingen!
0.8 km fra Ærø Hotel
Forudbetaling er ikke nødvendig
13.7 km fra Ærø Hotel
Vis flere hoteller i Marstal
Anmeldt d. 29. august 2023

Dejlige værelser og en fantastisk god servise på alle plan, hyggelig og meget afslapning på hele øen. Vi havde en golfophold hvor alt fungerede perfekt, en rigtig god sandvits med på tur og man kommer tilbage til hotellet og nyder en dejlig fadøl, det er for os at leve.

Værelsestip: Nyd hotellet
Tak, hanschrj2020
Anmeldt d. 29. august 2023

Her er man omgivet af venlige mennesker. Der er en rolig afslappet atmosfære, overalt på hotellet. God flot anrettet mad, serveret af service mindede tjenere. Dejlig indendørs pool. Der er rent overalt.
Drikkevarerne ligger i den dyre ende

Tak, Kaj S
Anmeldt d. 29. august 2023

pænt værelse, god seng. dejlig mad og god underholdning, dejlig bustur med rigtig god guide. pænt hotel samt omgivelser, dejligt nattero. en uforglemmelig oplevelse, som jeg vil viderebringe i min bekendtskabs kreds

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, Hans S
Anmeldt d. 22. juli 2023 fra mobile enheder

Der er faktisk ikke noget skidt at sige om hotellet. Det er et godt og fornuftigt hotel på det jævne. Alt er pænt og rent. Personalet er sødt og imødekommende og maden god. Der er bare ikke noget der er ekstraordinært. Værelserne er 80’er stil og uden charme, svimmingpoolen er hjerteformet og i forbindelse med restauranten. Vi betalte 600 dkr ekstra for udsigt, som så var ned over hotellets fliseområde. Det var det ikke værd. Ærø er en hyggelig ø, men vælg noget der er mere autentisk.

Værelsestip: Betal ikke ekstra for udsigt. Det er spildte penge.
Dato for ophold: juli 2023
Tak, Henrik T
Anmeldt d. 17. juli 2023

Opholdet på hotellet var en blandet oplevelse. Generelt har stedet mere karakter af et motel end et hotel. Bedre lydisolering af værelserne kan klart anbefales. Værelserne er meget sparsomt indrettet; ingen kaffemaskine eller kogekande og ingen air-condition. Personalet er utrolig hjælpsomme og morgenmaden har et godt udvalg. Prismæssigt ligger værelsespriserne i den dyre ende i forhold til det man får for pengene.

Dato for ophold: juli 2023
1  Tak, Jim T