Hotels.com
186 $
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 12. august 2021

Hotel Ære var en perfekt base på vores miniferie til det idylliske Ærø. Vi nød at vende tilbage til god mad, dejlige værelser og ikke mindst smilende og imødekommende personale efter en dag med indtryk fra det maleriske Ærø.

Tak, brittakarenmariea
Anmeldt d. 12. august 2021

Var til "Grisefest" med sangria, øl vin ad libitum, samt bakkesangerinde-underholdning og dans + inklusive 3 timers bustur. Der er kun eet punkt at kritisere: Ingen punkter at kritisere! Bare helt perfekt!

Tak, RogerJensen
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Stor stor ø oplevelse på smukke Ærø og skønt ophold på Ærø Hotel. Rigtig nydelige værelser og superb restaurant med fortrinlig mad. Betjeningen og serviceringen var helt i top, så vi kommer nok tilbage til længere ophold og endnu flere oplevelser.

Tak, Footprints306409
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

Den bedste hoteloplevelse i mange, mange år.
Alt og alle var et helt igennem forrygende bekendtskab som vi nød godt af fra ankomst til hjemrejse.
Smil, venlige bemærkninger, der osede af nærvær og reel interesse, var gennemgående.
Bjarne

Værelsestip: Der er for få parkeringspladser. Måske tydligere markering af at p-pladserne er til skråparkering kan afhjælpe lidt af problemet.
Tak, Bjarne P
Anmeldt d. 9. august 2021

Har boet der flere gange og med forskellige vennepar, både med og uden arrangementer, har altid været godt tilfreds altid høflig og venlig betjening god service service, men denne gang var det ikke som det plejede vi startede vores ferie på Ærø som vi så ofte har gjort, men for mig var det ikke helstegt pattegris, for mig er en helt stegt pattegris noget der rotere flere timer på en kul grill og til sidst rigtig mørt kød samt sprøde svær, sværen var slet ikke i nærheden af at være sprød , måske det bare var mit bord der var ret uheldigt ? og til sidst og ikke mindst reklamere i nu med at færge billetten bliver refunderet det gør den også hvis man sejler fra Rudkøbing og tilbage til Rudkøbing og fakta var da vi skulle videre på ferie i det sønderjyske giver det bedst mening at sejle fra Søby til Fynshav, men den rute havde i ikke en aftale med til, trods det den var 100 kr, billigere end den fra Rudkøbing, Se at få lavet aftaler på alle sejl ruter eller lad vær at inkludere dem i opholdet.

venlig hilsen Jimmy Benjamin Nielsen

Tak, T7754RHjimmyn
Nick Brammer, Direktør hos Ærø Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2021

Kære Jimmy
Tak for din anmeldelse, og dine mange besøg. Det glæder mig, at I - i store træk - havde et godt besøg på vores hotel.
Vedr. den helstegte pattegris: Den blev lagt på kulgrillen lidt før middag, samme dag som I spiste i vores restaurant, og den roterede faktisk også hele dagen, så de ønsker var opfyldt. Omkring flæskesværen kan jeg på ingen måde afvise, at jeres stykke svær måske har fået en smule fugt, og derfor ikke har været lige så sprødt som det vores øvrige gæster fik. Om I har været uheldige at få et tørt stykke gris, skal jeg ikke kunne sige, og jeg kan desværre kun beklage. Jeg var selv tjener i restauranten den pågældende aften, og kan heldigvis konstatere, at der ingen andre klager har været over den helstegte pattegris, tvært imod store roser til køkkenet.
Vedr. færgebilleten: Netop fordi vi desværre kun har samarbejde med ÆrøXpressen, gør vi uhyre meget ud af, at gøre opmærksom på, at det er ruten Rudkøbing - Marstal som skal benyttes. Det er bl.a. derfor det fremgår i alle vores annoncer, på vores hjemmeside, og ikke mindst er noget nær det første man møder i de bekræftelser man modtager fra os.

Med venlig hilsen
Nick