Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt d. 6. august 2021

Hotel - værelse - morgenmad samt aftensmad alt været ok. Kan absolut anbefales.
Beliggenheden perfekt, god udsigt. Opholdsrum perfekt til hyggelig samvær. Fin swimmingpool. Personalet meget serviceminded.

Værelsestip: Mener alle værelser ligger fint
Dato for ophold: august 2021
Tak, Voresferie
Anmeldt d. 30. juli 2021

Vi var to par på ophold på Ærø Hotel. Vi blev mødt med en fantakstiks og hjælpsom og venlig reception værelserne havde en rigtig god standard. Faciliteterne på hotellet er fantanstikske gode. Vi fik rigtige gode aftenmenuer og morgenbuffet,
personalet var søde og hjælpsomme og med god humor.
Det var dejligt at der blev taget hensyn til to rollatorbruger med værelserne beliggenhed.
Vi manglede handicap parkering

Værelsestip: værelser på sydsiden og handicap venlige
Dato for ophold: juli 2021
Tak, henningkaaer
Anmeldt d. 22. juli 2021

Min hustru og jeg havde booket et 2-dages ophold på Ærø Hotel. Vi blev mødt med venlighed i receptionen, og værelset havde en meget fin standard. Rent og med meget velholdt inventar. Alle i tjenerstaben var yderst venlige, og morgenopdækningen var uovertruffen. De to middagsmåltider var også meget lækre, og priserne på vinkortet var yderst rimelige. Alt i alt synes vi, at vi fik meget for pengene.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 411prebenc
Anmeldt d. 2. juli 2021

1. besøg på Ærø levede mere end op til vore forhånds forventninger.
2. hotellets faciliteter var rigtig gode og personalet var venlige, smilende og imødekommende.
1. aftens byrundtur i Marstal var et rigtig godt indslag, hvor vi fik en masse at vide om byens historie - herunder dets fortidige tilhør til de Slesviske hertugdømmer.
2. anden dagens Ø-rundtur med bus var en rigtig appetit vækker til 3 dag på egen hånd. Bus guiden gav gode og sjove informationer - bl.a. at man i Olde kun bagte pandekagerne på den ene side !

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Hans K
Anmeldt d. 28. juni 2021

Alt er bare perfekt lige fra værelse til mad og utrolig dejligt personale både i receptionen og i restauranten man føler sig virkelig velkommen, så vi kommer meget gerne igen en anden gang og bor her og nyder skønne Ærø.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 810hellen