Anmeldt d. 27. juni 2020

Hotellet ligger i gåafstand fra Marstal i rolige omgivelser.
I receptionen fik vi en venlig behandling, men kun en person virkede ikke godt, idet lange forespørgsler fra mulige kommende gæster pr. telefon gav ventetid.
Værelset var pænt og rent. Vi manglede en el-koger for en hurtig kop te eller kaffe.
Morgenbuffeten var stor, flot og varieret og corona-hygiejnen var i top. Borde og stole blev hurtigt aftørret omhyggeligt efter gæsterne.

Tak, Rejserik
Anmeldt d. 18. juni 2020 fra mobile enheder

Alle personaler, vi mødte, var meget flinke og hjælpsomme. Værelset var som forventet, vi havde standard renoveret. Det lå med vinduer ud til en meget hyggelig gårdhave, hvor der dog var snak fra tidlig morgen til sen aften.
Vi havde fået anbefalet stedet, bl.a. pga maden. Men det må have ændret sig. Der var ikke meget at råbe hurra for. Det virkede faktisk, som om kokken havde alt for lidt budget at gøre godt med. Første aften ok mad, men meget lidt. Anden aften decideret mærkelig mad, svinekød i så store lunser, så det tog appetitten. Pastasalat til forret....underligt. Morgenmaden var udelukkende pre-fab, især pulver-scramle-æg undrer os. Begge aftener fik vi forkert vin, selvom vi bad om den øverste på kortet af henholdsvis hvid- og rosé.
Så alt i alt blev det under vores forventninger. Håber at det bliver bedre igen, når Corona-effekten måske har lagt sig.

Tak, 511mettes
Anmeldt d. 17. juni 2020

Pænt hotel med god mad og venlig betjening. Værelse ok. Forhæng i brusebad for kort, hvilket forårsager vådt gulv over hele badeværelset (vær. 216). Flagregler overholdes ikke. Udenlandske flag ej nede ved solnedgang !!

Tak, Inspiration400963
Anmeldt d. 16. februar 2020

Utroligt charmerende sted, hvor ejeren af hotellet bød os velkommen og virkelig ydede service langt over det forventede.
Vi fik et virkelig positivt indtryk af hotellet og det øsede af charme og hygge.
Vent ikke til sommer med at lægge vejen forbi Ærø Hotrl, for her skinner solen selv om vejret viser sig fra den lidt mere kedelige side.
Perfekt sted til en afstressende weekend.
Super lækker mad hvor maven blev mæt før øjnene. Indbydende og lækkert.
Dejlige værelser - enkle, hyggelige og rene.
Udenomsarealer er passet og plejet trods våd vinter, hvilket gjorde det ekstra hyggeligt.
Absolut et besøg værd på alle årstider ♥️

Dato for ophold: februar 2020
Tak, JetteMajbritt
Anmeldt d. 8. oktober 2019

Der var styr på tingene da vi ankom , og værelset var i orden , og fint rengjort , der er fine faciliteter, og man føler sig velkommen , og der var god info da vi spurgte ind til området , og supper god mad til både morgenmad og til aften , betjeningen er helt i Top. Vi overvejer en tur til foråret

Dato for ophold: august 2019
Tak, 2020pip