“Super frokost”
Anmeldelse af Restaurant Fru Berg

Restaurant Fru Berg
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Restauranten er placeret direkte på havnefronten i Marstal på Ærø. - Lige ved det gamle færgeleje.Udsigten er enestående over det Sydfynske Øhav.På terrassen kan man følge med i skibenes anløb og afsejling samtidig med at man mærker havnens liv.Råvarerne får vi fra Ærø, så vidt det er muligt. Fisken kommer direkte fra den lokale fisker og vores kød kommer fra kvæg der er opdrættet på Ærø.Vi bestræber os på at give vores gæster en dejlig kulinarisk oplevelse - i pragtfulde omgivelser - Vi vil meget gerne have at gæsterne kommer igen, så det er rigtig vigtigt at alle føler sig godt tilpas.Som gæst i restauranten er man naturligvis velkommen til at besøge vores livsstils afsnit, hvor vi har et lidt anderledes udvalg af ting og sager primært med forbindelse til den kulinariske verden, havet - og det maritime.Vi forhandler pragtfulde skibsmodeller og flaskeskibe.
Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Kom ved 14.00 tiden og bestilte stjerneskud. Blev serveret i løbet af ca. 15 min. Det var smukt og smagte helt fantastisk.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, joanhansen21

Anmeldt 7. september 2020

For det første ta'r de slet ikke hensyn til corona-reglerne. Folk er tæt placeret.
For det andet: vi havde bestilt bord dagen i forvejen og havde udpeget et bord, som vi gerne ville sidde ved. Hvilket restauranten lovede at reservere til os. Manden spurgte, om vi kunne få flag på bordet, da det var min 65 års fødselsdag, vi skulle fejre, og det kunne vi godt. Så langt så godt. Vi ankom på den store aften - ventede pænt på, at tjeneren skulle komme og anvise os vores lovede bord. Vi kunne desværre ikke få bordet alligevel. Det var efterfølgende blevet reserveret til andre gæster, som åbenbart havde større værdi end os, så vi blev placeret indenfor i et hjørne. Vi var selvfølgelig ikke tilfredse, men tjenerne var fuldstændig ligeglade. Og det skinnede igennem resten af den tid, vi var der. Vi bestilte en flaske hvidvin, og skulle efterfølgende tigge og be' om at få den på køl i en isspand. Og forøvrigt måtte vi også selv åbne for flasken. Nej - service var der så absolut intet af. Maden var bestemt heller ikke værd at rose. Så alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2020
Tak, mariannemC3551TG
Anmeldt 6. september 2020

Beliggenheden er i top. Rødspætten var fin nok, men det var så koldt ude på terrassen, at smørsovsen blev til smør. Efterspurgte tæppe, "Kig i kassen om, der er flere" tak for hjælpen. Man glemte nabobordets dessert, de ventede og ventede.Vi kommer ikke igen.

Tak, 536susannel
Anmeldt 31. august 2020

Virkelig hyggeligt og fuld af charme. Dejlig betjening og virkelig god mad, hvis man kan lide fisk. Fik det bedste stjerneskud jeg længe har smagt

Tak, tineroeder
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt stjerneskud, men ellers en dårlig oplevelse: Da vi kom var der 5 mennesker (2 selskaber) i kø foran os. Et par borde var ledige, så vi regnede med at det ville gå hurtigt. Flere og flere borde blev ledige, men blev ikke ryddet af. Da de endelig blev ryddet af mente vi at vi nu endelig kunne få plads, men nej, de ventede på at den anden tjener - ham der havde ansvar for afspritning- blev færdig. Efter 35 minutter fik vi endelig et bord - endda med fin udsigt. Efter 5-10 minutter kunne vi få lov at bestille. Herefter ventede vi - og ventede - og ventede. Efter en time spurgte vi om vores mad snart kom... Efter yderligere 10 minutter - altså efter ialt at have ventet 1 time og 3 kvarter - kom vores stjerneskud endelig. Det skal retfærdigvis siges at de var virkelig gode - som et godt stjerneskud skal være med smørristet brød, kogt og stegt fisk, en lille krebs (?) ovenpå og flot pyntet. Da maden endelig kom skyndte vi os at betale - vi turde ikke risikere st skulle vente yderligere en halv time for at få lov at betale. Pga den lange ventetid skulle vi ikke betale for vores øl - ok gestus.

2  Tak, 3Roser

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fru Berg, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Fru Berg? Fortæl om dine oplevelser!