“Alt for dyrt og ikke ventetiden værd!!”
Anmeldelse af Restaurant Fru Berg

Restaurant Fru Berg
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Restauranten er placeret direkte på havnefronten i Marstal på Ærø. - Lige ved det gamle færgeleje.Udsigten er enestående over det Sydfynske Øhav.På terrassen kan man følge med i skibenes anløb og afsejling samtidig med at man mærker havnens liv.Råvarerne får vi fra Ærø, så vidt det er muligt. Fisken kommer direkte fra den lokale fisker og vores kød kommer fra kvæg der er opdrættet på Ærø.Vi bestræber os på at give vores gæster en dejlig kulinarisk oplevelse - i pragtfulde omgivelser - Vi vil meget gerne have at gæsterne kommer igen, så det er rigtig vigtigt at alle føler sig godt tilpas.Som gæst i restauranten er man naturligvis velkommen til at besøge vores livsstils afsnit, hvor vi har et lidt anderledes udvalg af ting og sager primært med forbindelse til den kulinariske verden, havet - og det maritime.Vi forhandler pragtfulde skibsmodeller og flaskeskibe.
Anmeldt 1. juli 2020

Vi kom som familie.
Ventede 1 time på maden, hvor der var andre borde der kom efter os der fik mad først...
Burger hvor bøffen var rå..
Stjerneskud,hvor rødspætten ikke var sprød, en dampet fisk der havde fået for meget og en salat der havde stået lidt for længe! sagt på den pæne måde.
Rigtig dårlig oplevelse.

3  Tak, Signea146

Anmeldt 1. juli 2020

Forfærdelig oplevelse. Maden tog en time om at komme. Vi fik serveret forkerte drikkevarer. Bøfferne i burger var rå, fisk sejlede i fedtstof og manglede panering. Færdiglavede pommesfrites og gammel salat. Til de penge man betaler går man meget ked af det hjem

3  Tak, mads j
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik 2 dejlige stjerneskud. Friskt og lækkert med en rigtig flot udsigt til havnen. Morsom betjening af fru Berg tror vi nok

Tak, larshK3779WB
Anmeldt 27. juni 2020

Restauranten har en fin beliggenhed med udsigt over indsejlingen til Marstal. Tjenerne var venlige og udviste god service. Kvaliteten på de to hovedretter var ret forskellig. Retten med rødspætte, rejer mv. var lækker og velsmagende mens peberbøffen var skåret af et mindre godt stykke filet.
Desserten med Ærø pandekager var fantastisk god.

Tak, Rejserik
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Ærøpandekager med stikkelsbærkompot og is/ helt anderledes end normale pandekager, men lækkert. Fin og hurtig betjening

Tak, Birte L

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fru Berg, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Fru Berg? Fortæl om dine oplevelser!