“Fremragende rstaurant med personlig atmosfære ”
Anmeldelse af Restaurant Fru Berg

Restaurant Fru Berg
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Restauranten er placeret direkte på havnefronten i Marstal på Ærø. - Lige ved det gamle færgeleje.Udsigten er enestående over det Sydfynske Øhav.På terrassen kan man følge med i skibenes anløb og afsejling samtidig med at man mærker havnens liv.Råvarerne får vi fra Ærø, så vidt det er muligt. Fisken kommer direkte fra den lokale fisker og vores kød kommer fra kvæg der er opdrættet på Ærø.Vi bestræber os på at give vores gæster en dejlig kulinarisk oplevelse - i pragtfulde omgivelser - Vi vil meget gerne have at gæsterne kommer igen, så det er rigtig vigtigt at alle føler sig godt tilpas.Som gæst i restauranten er man naturligvis velkommen til at besøge vores livsstils afsnit, hvor vi har et lidt anderledes udvalg af ting og sager primært med forbindelse til den kulinariske verden, havet - og det maritime.Vi forhandler pragtfulde skibsmodeller og flaskeskibe.
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg har nu - to dage i træk - spist mddag på denne restaurant, der ligger ideelt ved havnen i Marstal. Det er efter min mening en fantastisk restaurant, der serverer glimrende måltider. I går fik jeg stegt rødspætte med persille og smørsovs samt rødgrød med fløde og her til aften mørbradbøf med kartofler, flødesovs og salat. Suveræne måltider; de bedste jeg har spist på Ærø.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, TripperChris

Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

En god oplevelse men gode råvarer, meget hyggelig restaurant.

Rigtigt godt menukort, især deres fisk er spændende og formidabelt tilberedt.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 29madsg
Anmeldt 3. april 2016

Det var frokosttid og vi ledte efter et sted hvor denne kunne indtages, da vi gik mod bygningen på havnen forventede vi en grillbar - men der tog vi i den grad fejl - da vi kom indenfor var det den hyggeligste stue med en dejlig varme og atmosfære.
Vi fik valgte Stjerneskud hvor vi fik lokal øl og Rigabalsam til.
Stjerneskuddet var godt lavet med en frisk stegt og kogt fisk samt masser af andet tilbehør bl.a tangsalat.
Manden fik tillige de berømte pandekager fra Ærø med stikkelsbær kompot - alt i alt en god mad oplevelse.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Anna A
Anmeldt 25. marts 2016

Rigtig hyggelig restaurant....vi holdt påskefrokost der. Alle fik stjerneskud og Ærøpandekager med stikkelsbærsyltetøj....det kan vi godt anbefale.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, efteraar1605
Anmeldt 26. oktober 2015

Endnu engang en hyggelig oplevelse at besøge Fru Berg. Dejlig mad, en god vin og hyggelige omgivelser

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Solkrogen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fru Berg, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Fru Berg? Fortæl om dine oplevelser!