Autocamper pladsen

Anmeldt d. 3. juni 2020
nicolettegabriellet
fra mobile enheder

Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Dette er noget af det bedste vi har oplevet at pladser. Helt nye pladser med græs. Strøm, pladsleje, incl.fri bad og toilet i HELT nye bygninger. Ren luksus. Pris PR. Døgn kr. 160,-

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 746perp
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi cyklede jer til. bestemt et besøg værd der er super hyggeligt på marinaen og der er gode øl at hente nede ved kajen. Marianne har alt hvad man skal bruge hvis man ønsker at ligge til. God oplevelse ..

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, nicolettegabriellet
Anmeldt d. 2. august 2019

Hyggeligt men ikke verdens med ophidsende sted. Intet galt med det, meget turistet. Det er svært at finde en kop kaffe jo længere man kommer væk fra byen.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Roland V
Anmeldt d. 2. august 2019

51 store sejlskibe, skonnerter etc, anduvede havnen under den årlige "Fyn Rundt" sejlads. En festlig anledning til endnu et godt besøg i den gamle havn!

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Bent T
Anmeldt d. 3. februar 2019

Det er altid skønt at komme på en havn hvor der stadig er sjæl.
En arbejdende og fungerende havn - håber der kan laves færge
til Fåborg.

Dato for oplevelse: januar 2019