“Super aften”
Anmeldelse af Den Gamle Vingaard

Den Gamle Vingaard

På en søndag aften i slutningen af september, hvor hele Marstal lukkede ned for sæsonen var vi så heldige at få bord på Den Gamle Vingaard/The Irish Pub. Af hensyn til COVID-19 var kun hvert andet bord besat, så vi var ikke mange, men stemningen var hyggelig og betjeningen over al forventning. Venlig, imødekommende og samtalende uden at være pågående. Og maden sad lige i øjet - der var bare for neget. Det fik vi naturligvis i en “doggybag” med et smil oveni. Kan kun anbefale Den Gamle Vingaard på det varmeste.

Dato for besøg: september 2020
Tak, DortheL119

Anmeldt 7. september 2020

Super betjening samt veltilberedt mad. Vi kan kun anbefale at besøge stedet, og du vil være enig. Det er meget populært, så ring i forvejen og bestil bord.

Dato for besøg: september 2020
Tak, mariannemC3551TG
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Det var en god oplevelse. Betjening var OK, og maden (Entrecote) var rigtig mør og velsmagende og pommes frites og bearnaise var OK.
Men i disse COVID-19 tider er det ikke acceptabelt alene at kunne bruge kontanter - der ifølge myndighederne kan være en væsentlig smittekilde. Alene af sundhedsmæssige årsager bør dette forbedres!

1  Tak, Bo H
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi spiste idag på Den Gamle Vingaard, hvilket var en rigtig positiv oplevelse.

Tjenerne havde overblik, tid til kunderne og en lun humor. Man føler sig velkommen.

Vi fik lidt forskelligt at spise, men det hele smagte godt. Grunden til det ikke blev helt 5 stjerner skyldes at bøffen var for lille i forhold til det oplyste og bearnaise saucen var efter min smag for tynd.

Det skal skal dog bestemt ikke afholde hos fra at komme igen, når vi er på Ærø igen.

Tak, listmortensen
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi ringede og bestilte bord og fik snakkede med en rigtig sød tjener. Vi fik bord til udenfor i en meget hyggelig gård hvor der var god læ og skygge på en meget varm aften.
Tjenerne havde god humor og var meget opmærksomme og vi fik rigtig god betjening med tilpas ventetid på drikkevarer og mad, selvom der var mange gæster.
Maden var rigtig lækker - vi var to der bestilte medium stegt bøf og den var lige som den skulle være.
Den Gamle Vingaard kan klart anbefales.

Tak, jgmortensen

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Vingaard, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Den Gamle Vingaard? Fortæl om dine oplevelser!