“Super stemning med rigtig god mad”
Anmeldelse af Den Gamle Vingaard

Den Gamle Vingaard
Anmeldt for 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi fik en super god betjening og restauranten var helt fuld med en virkelig god stemning. Maden var rigtig god og smagte både børn og voksne. En rigtig god oplevelse..

Tak, karin j

Anmeldt for 15. august 2017

Er kommet her jævnligt gennem de sidste 6 år, og har været det meste af deres spisekort igennem. Altid en venlig betjening og god mad og gode vine.
Derefter altid en tur ind på den Irske Pub ved siden af til noget godt music og go øl.
Giver dem mine bedste anbefalinger og må snart finde tid, til et besøg igen.
En venlig sejler hilsen herfra

Tak, dehler343
Mick F, Manager hos Den Gamle Vingaard, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. august 2017

Kære gæst,

Vi vil gerne takke dig for at du tog dig tid til at skrive os en feedback og med stor fornøjelse læste vi din fin anmeldelse og roserne!

Det er en af de største komplimenter for os hvis vores gæster vælger at besøge os igen og det glæder os at vi indtil videre kunne tilfredsstille dig med vores mad, service og vin.

Vi takker dig for roserne og for de fine ord til os og glæder os til at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen fra hele holdet :-)

Anmeldt for 10. august 2017

Det startede ellers godt, men maden var en skuffelse. Vi fik skipperlapskovs og smovsegryde. Ingen af disse retter kommer op på en gennemsnitlig karakter. Lapskovs var den tyske version i form af en brun ubestemmelige masse med sild og syltede agurk/rødbeder - det har ikke en pind med den danske opfattelse af skipperlapskovs at gøre. Tænker man skulle holde sig til de mere simple ting som kød og pommes frittes, så kan det sikkert være hyggeligt nok.

Tak, FBJakobsen
Anmeldt for 5. august 2017

Vi var der for nogle år siden og fik en super lækker gang taps, siden har vi været der et par gange og det har været på det jævne. Hyggeligt sted med god betjening men maden er temmeligt meget på det jævne

Tak, Kenthedemann
Mick F, Manager hos Den Gamle Vingaard, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. september 2017

Kære gæst

Vi vil gerne takke dig for din feedback. Konstruktiv kritik hjælper os at forbedre vores kvalitet i fremtiden.

Det glæder os at læse at du synes vores restaurant er hyggeligt og betjeningen var god, det er da i det mindste noget vi kunne tilfredsstille dig med, selvom vores mad ikke kunne. Vi beklager.

Med venlig hilsen fra hele holdet.

Anmeldt for 3. august 2017 fra mobile enheder

Tjener tager godt imod os og præsentere dagens retter. Det var to forskellige fiskeretter og en kødret. Alle retterne koster 200 eller derover. Vi vælger en kødret og en fiskeret. Det er ok mad men meget dyrt

Tak, Jeppe R

Kære Jeppe R.

mange tak for jeres besøg hos os og at du tog dig tiden og skrev os en anmeldelse.

Det glæder os at læse at vores dagens kød- og fiskeret var til jeres tilfredshed.
Vi beklager at jeres forventninger under jeres besøg hos os ikke helt blev opfyld hvad vores pris ydelses forhold angår.

Vores restaurant står for et solid køkken med en høj kvalitet af råvarer. Under fremstilling af vores retter handler vi produkter fra producenter af vores tillid, da det er vigtigt for os at vide hvor råvarerne, vi servere vores gæster, kommer fra. En retfærdig betaling af både vores leverandør og engageret personale for deres arbejde er vigtigt for os og sådan sætter vores priser sig sammen.

Vi håber alligevel at kunne byde jer velkommen igen hos os en anden gang.

Med venlig hilsen fra hele holdet.

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Vingaard, kiggede også på

Har du været i Den Gamle Vingaard? Fortæl om dine oplevelser!