Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde et rigtig dejligt ophold hos en venlig og imødekommende værtsfamilie. Rigtig god service og lækre hjemmebagte boller til morgenmad. Gode badeforhold. Dejlig udsigt fra vores værelse. Stedet kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, I1740XEaliced
Anmeldt d. 22. juli 2017

Hyggeligt, hyggeligt sted med udsigt over de bølgende kornmarker. Overnattede en enkelt nat på det lille værelse, som var super fint. Til længere ophold vil det store værelse være godt.
Gode senge, søde, imødekommende værter, man føler sig meget velkommen og hjemme.
Morgenmad: De bedste boller jeg har fået længe. Morgenmad fås ikke bedre end her. Og vi fik madpakke med til vores vandretur.
Dette B & B kan meget varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, gittedencker
Anmeldt d. 3. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse med en seng hvor man sov fantastisk og hvor man havde plads nok. Fin badeværelse.
Fremragende morgenmad med hjemmebagt brød, blødkogte æg, lækre marmelader og ost, yughurt, musli, juice, te og kaffe serveret i en skøn udestue. Kan varmt anbefales

Dato for ophold: juli 2017
Tak, 716ingeliseb
Anmeldt d. 7. juni 2017 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen at besøge Marstal Bed and Breakfast i Marstal lørdag i pinsen.
Super oplevelse, værten var afsted i byen da vi ringede, men vi kunne bare komme der var plads. Vi ankom midt eftermiddag, fik et fint stort rum med dobbeltseng stort bord og udsigt over markerne - Værterne kom lidt senere og vi fik en hyggelig snak - dejligt værtspar -
Vi aftalte morgenmad søndag kl 10 og vi kom til et fantastisk morgenbord serveret i havestuen - super oplevelse - græst yoghurt - almindelig yoghurt - hjemmebagt brød og hjemmelavet marmelade - ost og pålæg - dertil blødkogt æg - dejlig kaffe juice og vand - super oplevelse - vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juni 2017
Tak, 32eriks
Anmeldt d. 12. august 2014

B & B'et ligger lidtuden for Marstal, men det gør ikke noget, da omgivelserne er helt i top, dejlig udsigt fra værelses vindue.
Værten er total iorden, hun forstår og hygge om os, helt igennem totalt afslapning på stedet, morgenmaden er et kapitel for sig selv, helt i top meget er hjemmelavet, når kun det bedste er godt nok.
Et sted som helt klart er anbefalingsværdigt.

Dato for ophold: august 2014
2  Tak, Steenlarsen