“Ganske enkelt fantastisk!”

Restaurant Udsigten Marstal
Beskrivelse: Bæredygtig Fransk-Ærøsk gastronomi i skipperbyen Marstal. Restauranten ligger i det smukke Udsigten Marstal. Man kommer ikke meget tættere på havet uden at få våde sokker. Restauranten har vinduer med havudsigt – og er vejret godt, kan man også nyde sin mad og vin på terassen, mens man følger solnedgangen.
Anmeldt 2. juli 2020

Her er der smagsoplevelser på MICHELIN niveau. Med en meget begrænset udvalg af rettet giver man mulighed for at de retter der er er fænomenale. Har spist ude meget rundt omkring i verden, og manden her er på niveau med noget at det bedste jeg har prøvet.

Tak, MadsToksvaerd
Voyage15289618168, Markedsføring hos Restaurant Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2020

Hej og tusind tak for din anmeldelse!

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Meget lækkert og smagfuldt gourmet oplevelse.
Fantastisk præsentation af maden af de 2 dygtige kokke.
Klart et besøg værd hvis man vil opleve en middag ud over det sædvanlige.

2  Tak, K8932RWsusannej
Anmeldt 16. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig oplevelse en mandag i juni.Personalet var meget søde og vidste meget om mad,vine urter etc.
Maden bar præg af Marstals beliggenhed men havde osse et frankofilt tvist.
Forret var sletvar m. Agurk og olivenolie,Uhmmmm....
Desserten var decideret nynordisk med rødbede/skyr/hyldeblomst.
Hvis I er på Ærø besøg dette smukke spisested med havudsigt.Alt var perfekt.
Kh E+M

Tak, vjestats
Voyage15289618168, General Manager hos Restaurant Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2020

Tak for fin tilbagemelding I meget meget velkomne tilbage! Kh Camilla

Anmeldt 8. juni 2020

Fine drinks til en start, derpå lækre fiskeretter og en fin desert. Delikat og lokalt gik op i en højere enhed!

1  Tak, liset538
Anmeldt 7. juni 2020

Pragtfuld middag i de smukkeste omgivelser. Vi indledte besøget med dejlige og festlige velkomstdrinks. Derefter valgte vi at nyde hele menuen, forret, hovedret og dessert. Alt var smukt serveret og maden var virkelig velsmagende. Udsigten over vandet og den meget venlige betjening fuldendte oplevelsen. Vil du forkæles så kan jeg klart anbefale Restaurent Udsigten.

2  Tak, MarialiseR

Rejsende, der kiggede på Restaurant Udsigten Marstal, kiggede også på

Har du været i Restaurant Udsigten Marstal? Fortæl om dine oplevelser!