“Kimberlyes Minde er et fantastisk gæstfrit sted”
Anmeldelse af Kimberleys Minde

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Marstal
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Kimberleys Minde
Vurderet som nr. 3 ud af 7 B&B'er/kroer i Marstal
Anmeldt 26. august 2015

Kimberlyes Minde er et fantastisk gæstfrit sted. God beliggenhed og gode faciliteter. Man bliver taget fantastisk imod og mærker straks den hygge og varme som omgiver stedet.
Maden er i top! Det er fantastisk at blive vækket af duften af nybagt brød og frisk kaffe.
Vi glæder os allerede til at komme tilbage.

• Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
3  Tak, Signe R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. juli 2015 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt og landligt sted at overnatte. Fine, rene og pæne værelser med eget bad og toilet. Dejlig have til fri afbenyttelse og det samme med opholdsstue. Skøn og stort morgenbord. Vi følte os meget velkomne. Kun anbefalinger herfra.

Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, CTN912
Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

Med en smuk og landlig placering lige uden for Marstal og med den vidunderligste udsigt over landskabet og kig til havet, bliver det ikke meget bedre. Vores værter, Mogens og Ashlaug, assisteret af deres ferieafløsere, Troels og Jens, forkælede os med dejlig morgenmad med hjemmelavede produkter og hyggeligt samvær. Et dejligt hus med en god atmosfære. Alt i alt en perfekt oplevelse. Vi kommer igen

Overnattede: Juli 2015
Tak, Niels G
Anmeldt 17. maj 2015

En fantastisk bed & breakfast på Ærø, hvor vi nu har boet tre gange med samme gode service hver gang. Der er to store værelser med eget bad og toilet. Dertil to dejlige stuer med udsigt til den store have, hvor man har mulighed for at sidde og nyde udsigten. Værtsparret er yderst venligt og imødekommende og altid klar til en lille snak og med gode forslag til oplevelser. Morgenmaden er økologisk med hjemmelavet brød og tilbehør. Kan absolut anbefales.

• Overnattede: Maj 2015, rejste med familie
2  Tak, Henning E
Anmeldt 5. august 2014

Min datter og jeg var på cykeltur på Ærø og overnattede en nat på Kimberleysminde, som viste sig at være et utrolig hyggeligt og dejligt sted, hvor man følte sig meget velkommen. Søde folk og dejlig morgenmad. vi kommer meget gerne tilbage en anden gang.

• Overnattede: August 2014, rejste med familie
1  Tak, LouiseLerche
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Marstal
1.3 km væk
Nostalgi Marstal
Nr. 1 af 7 i Marstal
33 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Kimberleys Minde? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Kimberleys Minde

Adresse: Trousløkkevej 9, Marstal, Ærø 5960, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Fyn og Øer > Ærø > Marstal
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 7 B&B'er / kroer i Marstal
Antal værelser: 2

Er dette din TripAdvisor-registrering?