Ærø Hotel(Marstal)
  • Gratis parkering
  • Gratis parkering
  • Ved stranden
Anmeldt for 12. juli 2015 fra mobile enheder

Med en smuk og landlig placering lige uden for Marstal og med den vidunderligste udsigt over landskabet og kig til havet, bliver det ikke meget bedre. Vores værter, Mogens og Ashlaug, assisteret af deres ferieafløsere, Troels og Jens, forkælede os med dejlig morgenmad med hjemmelavede produkter og hyggeligt samvær. Et dejligt hus med en god atmosfære. Alt i alt en perfekt oplevelse. Vi kommer igen

Overnattede: juli 2015
Tak, Niels G
Anmeldt for 17. maj 2015

En fantastisk bed & breakfast på Ærø, hvor vi nu har boet tre gange med samme gode service hver gang. Der er to store værelser med eget bad og toilet. Dertil to dejlige stuer med udsigt til den store have, hvor man har mulighed for at sidde og nyde udsigten. Værtsparret er yderst venligt og imødekommende og altid klar til en lille snak og med gode forslag til oplevelser. Morgenmaden er økologisk med hjemmelavet brød og tilbehør. Kan absolut anbefales.

• Overnattede: maj 2015, rejste med familie
2  Tak, Henning E
Anmeldt for 5. august 2014

Min datter og jeg var på cykeltur på Ærø og overnattede en nat på Kimberleysminde, som viste sig at være et utrolig hyggeligt og dejligt sted, hvor man følte sig meget velkommen. Søde folk og dejlig morgenmad. vi kommer meget gerne tilbage en anden gang.

• Overnattede: august 2014, rejste med familie
1  Tak, LouiseLerche
Anmeldt for 27. juli 2014

Vi tilbragte tre nætter på Kimberleys Minde. Et fantastisk sted med en helt særlig stemning og en fantastisk morgenmad. Vi blev behandlet utroligt venligt og kvaliteten af både værleser og omgivelser var helt i top. Haven ligger med udsigt over marker, der er kælet for detaljerne og indretningen er smagfuld. Vi håber vi kommer tilbage en dag!

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
3  Tak, Anders H
Anmeldt for 8. juni 2014

Vi boede 3 nætter hos det imødekommende og yderst hjælpsomme værtspar Aslaug og Mogens. Alt var meget rent og pænt og der var kaffe, te, service og køleskab til fri afbenyttelse. Det var en ren fornøjelse at lægge sig i den gode seng seng med sengebetræk, der var knitrende rent og som mindede om vores gamle bedstemors håndvaskede og udenfor-tørrede sengelinned:).
Morgenmaden var lækker og bestod bl.a. af blødkogte æg, frugtsalat og hjemmebag. Vi vender meget gerne tilbage og kan på det varmeste anbefale stedet til andre.

• Overnattede: maj 2014, rejste som par
Tak, Line N