“Godt udvalg”
Anmeldelse af Boppes Mokka

Boppes Mokka
Beskrivelse: Kaffebar med lidt til den lille sult. vi har is, desserter, belgiske vafler, crepes, Ærø pandekager og meget mere masser af dejlige kaffe drikke både kolde og varme.
Anmeldt 11. august 2021

Vi kom forbi til forfriskninger om eftermiddagen. Vi fik cappuccino, som blev serveret ved passende temperatur og i flot keramik, samt ærøpandekager, en lokal specialitet, vi da måtte prøve. Det er et væsentligt plus, at dette sted fører Kastbergs Gourmet-is, som er superlækker i mange gode varianter. Inden- og udendørsservering.

Tak, Lene R

Anmeldt 19. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde en fin oplevelse her i de hyggelige omgivelser i centrum. Fin koncept. Opfattede stedet som en moderne Cafe, hvor man også kunne få enkelte lette madretter. Vi fik Kastbjerg is og Pandekage, som vi kunne lide. Vi talte især om den gode smag i vores kaffe, Cortado og Cuppuccino .Talte lidt med ejeren i den nye cafe, og vi komplimenterer også hendes service samt stemningen i cafeen.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 748Rita
Anmeldt 4. april 2021

Bde caféen i gågaden og vognen i lystbådehavnen er et besøg værd! Super god kaffe, lækker is, enkelte men gode specialiteter, og altid god betjening! Klar anbefaling herfra

Dato for besøg: april 2021
Tak, H4478KYjanef
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Cosy og chilleren sted ved vandet klart anbefalesværdigt hvis du skal have en kold øl og en lille sandwich

Tak, kennethb28
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk service! Og virkelig god kaffe! Meget anbefalelsesværdigt! Vi spillede minigolf, da det begyndte at regne. Vi fik lov til at komme til age næste dag

Tak, Skildpadde

Rejsende, der kiggede på Boppes Mokka, kiggede også på

Har du været i Boppes Mokka? Fortæl om dine oplevelser!