1.195 kr.
Få bonusser med One Key
Anders

Hotel Udsigten har udsigten

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. sep. 2023fra mobile enheder
Et hotel som lever op til sit navn Udsigten. At nyde synet ud over vandet er bare sublimt, og kan varmt anbefales.
Og så har restauranten valgt at servere et ordentlig kop te. Det findes ikke mange steder.
Ja hotellet er slidt og langsomt under renovering, men alt fungere og personalet er meget hjælpsomme.
Kan anbefales til et par feriedage på skønne Ærø
Dato for ophold: september 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 9. jan. 2024
Mange tak for din anmeldelse :)

• Priceline
  • eDreams
  • Lol.travel
0.7 km fra Hotel Udsigten Marstal
Ved stranden
Lutter idyl ud til beddingen!
  • Agoda.com
      Ved stranden
      7.6 km fra Hotel Udsigten Marstal
      Vis flere hoteller i Marstal
      Anmeldt d. 21. august 2023

Det er anden gang vi har overnattet der.
      Første gang 2022 i dobbeltværelse. Det går ok an. Der var rent og super flinkt personale.
      Anden gang i August 2023. Vi havde accepteret værelse med bad og toilet på gangen. Det kan man jo godt når andet er udsolgt. Men når man så får værelse på 1.ste sal og bad er i kælderen, er det ikke i orden at det ikke blev oplyst. Badet var et toilet med bruserslange tilsluttet en håndvask! I en mørk kælder med flere værelser...
      Endnu værre syntes hotellet generelt ufatteligt nusset, der var insekter i lamperne i loftet, ikke bare lidt men mange. Det kommer ikke lige fra igår. Værelset var sådan set rent med der var edderkopper oppe i loftet, spind i gardiner. Ude på gangene er der store glaspartier fyldt med insekter/edderkopper. Udenfor ved havemøbler, f.eks. en bænk op ad en væg, fyldt med insekter og spind, heller ikke lige noget der kommer natten over.
      Kort sagt - du skal ikke være sart hvis du skal overnatte der.
      Udsigten er god, ja, man hører bølgeskvulp om natten og ligeleders er personalet meget hjælpsomme.

Tak, Tina J
      Arthur Højgaard, Gæsteservice/reception hos Hotel Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2024

Kære Tina.

Tak for din anmeldelse.
      Jeg er ked af, at I ikke er blevet oplyst om, at fællesbadet ikke er på samme etage, som det værelse i har boet på. Vores hotel er af ældre dato, så derfor er alle rum ikke helt ny moderniseret endnu. vi er nu i gang med at renoverer det hele. I august 2023 var Ærø generelt særligt hård plaget af insekter, det er selvfølgelig beklageligt. Vi gjorde hvad vi kunne for at holde hotellet fri.

Anmeldt d. 18. august 2023

Dejligt hotel, god rolig atmosfære, udmærket morgenmad og nærværende og serviceminded personale. Og ja så er udsigten også helt fantastisk.
      Hotellet ligger en kort gåtur fra havnen og færgen. Vi havde barnevogn med og det var intet problem.

Dato for ophold: juli 2023
      Tak, Mobile13099004952

Mange tak for din anmeldelse :)

Anmeldt d. 6. august 2023 fra mobile enheder

Danmarks bedste beliggenhed lige ned til stranden med badebro og rent vand
      Meget pænt og rent hotel
      Sød værtinde som modtager en med et smil
      God morgenmad og god restaurant
      Hotellet er blevet renoveret i gemmen de sidste år
      Kan kun anbefales har været der 6 gange og kommer helt sikke igen

Værelsestip: Mulighed for opladning af El Biler
      Tak, Eigil E

Kære Eigil.

Tak for din anmeldelse, Vi ser frem til besøg nr. 7. :)

Anmeldt d. 6. august 2023 fra mobile enheder

Dejligt hotel med fantastisk beliggenhed og helt speciel god betjening. Desuden var maden virkelig lækker. Dette sted kan klart anbefales til alle. Vi nød roen og den pragtfulde udsigt. Om eftermiddagen kunne vi sidde i timevis på terrassen med en god kop kaffe (man kunne få den lækre Dynamo kaffe) og kage og bare slappe af. Jeg sad der også og fik en kold drink eller Irish coffee.
      Vi vil gerne hertil igen - det er helt sikkert. Fra hotellet cyklede vi rundt på hele øen og sikke en skøn ø.

Tak, Vivian A

Kære Vivian.

Tak for din anmeldelse.
      I skal være meget velkommen igen :)

Mvh. Gitte Løve

Anmeldt d. 9. juli 2023

Når jeg læser tidligere anmeldelser, er der enkelte tidligere negative anmeldelser.
      De har nok passet tidligere, men nuværende bestyrer og personalet gør alt for at rette op.
      Men vores 3 dages ophold er der kun roser for. Dejlig og hjertelig velkomst, skøn mad og dejligt og rent værelse.
      Vi kommer igen.

Værelsestip: Nyd udsigten fra terrassen.
      Dato for ophold: juli 2023
      Tak, Seaside172352
      Udsigten Marstal, Direktør hos Hotel Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2023

Tusinde tak for din fine anmeldelse. I er velkommen en anden gang. :-)
      Hilsen Britta