Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com181 $
Hotels.com181 $
CheapTickets181 $
Travelocity181 $
Orbitz.com181 $
Tripadvisor181 $
Anmeldt d. 11. august 2021

Værtskab:
Vi havde booket 4 nætter på Udsigten Marstal. Vi blev taget hjerteligt imod af stedets vært, som både fortalte lidt om seværdigheder og generelt udviste et meget højt serviceniveau for et B&B. Eksempelvis havde hun ikke set at vi var kommet ned til morgenmad en dag, og kom derfor op med en bakke til os, så 5 stjerner for service.

Værelse:
Vi fik et værelse der var lyst, rummeligt, roligt og med udsigt over havet, så højt niveau for et B&B.

Morgenmaden:
Morgenmaden er fin for en B&B, særligt de hjemmebagte boller og brød var godt.

Byen:
B&B’en ligger i Marstal, der er en hyggelig by, hvor man stadig kan fornemme Marstals maritime historie. Eksempelvis er der et søfartsmuseum man bør se.

Transport for gående:
Ved havnen, 5-10 minutters gang fra Udsigten Marstal, går der en bus der kører i rutefart mellem Marstal-Ærøskøbing-Søby. Bussen er gratis, og man kan hvis man er gående som os, let komme rundt til øens seværdigheder (hvis man også er villig til at vandre lidt, eksempelvis til Skjoldnæs Fyr).

Alt i alt kan vi varmt anbefale Udsigten Marstal

Værelsestip: Værelset på øverste etage længst nede af gangen, på højre side, har rigtig god havudsigt, og er roligt.
Dato for ophold: august 2021
Tak, unnamble
Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Skuffende oplevelse.

Vi havde bestilt bord på restauranten flere dage i forvejen, hvor vi også havde forudbestilt menuen.
Da vi ankom til restauranten blev vi placeret 7 personer ved et firemandsbord og fik besked på at vi ikke kunne få det vi havde forudbestilt.
Vi forlod straks restauranten og fandt et bedre og billigere sted.

Værelsestip: Der findes bedre steder man kan spise end på Udsigten.
Tak, holtenbang
Udsigten Marstal, Direktør hos Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021

Kære gæster

Vi er meget kede af jeres oplevelse, men der til skal sige at i skal anmelde restauranten på deres egen side og ikke hotellets side da restauranten er forpagtet ud og har en helt anden ejer.
På forhånd tak.

Anmeldt d. 22. juli 2021

Jeg tog til Ærø for at opleve øen, naturen og roen.
Det fandt jeg bestemt også på Udsigten Marstal.
Det har en helt fantastisk beliggenhed ud til vandet og tæt på byen og den hyggelige gågade.
Jeg kunne sidde i sengen og kigge på skibene der sejlede forbi. Morgenmaden på terrassen er skøn med den fantastiske udsigt.
Jeg fik en meget varm modtagelse og følte mig straks velkommen.
Jeg fik gode ideer til steder jeg kunne besøge og gode spisesteder. Heriblandt også steder i naturen hvor jeg kunne spise den gode salat fra Brugsen. Det var lige mig.
Jeg kommer helt sikkert tilbage på et tidspunkt.

Hilsen Gitte

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, gitteh419
Anmeldt d. 30. juni 2021

Dejligt hotel med lyse værelser, meget behagelig og informativ indcheckning og veltillavet morgenmad. Restaurant på hotellet.
800 m til byen hvor der er butikker og spisesteder.
Gratis parkering ved hotellet

Tak, mbm5555
Anmeldt d. 30. juni 2021

Blev taget i mod med åbne arme af sød og tilstedeværende vært (Marianne). Fint værelse med rigtig god seng og egen toilet/bad. Dejligt udeområde med fantastisk udsigt, hvor den gode morgenmad blev indtaget... Et helt igennem vellykket besøg, som vi gerne gør om igen, hvis turen går til Marstal.

Alice&Frank Mørkenborg

Tak, frankmK8080OO