Anmeldt d. 30. juni 2021

Dejligt hotel med lyse værelser, meget behagelig og informativ indcheckning og veltillavet morgenmad. Restaurant på hotellet.
800 m til byen hvor der er butikker og spisesteder.
Gratis parkering ved hotellet

Tak, mbm5555
Anmeldt d. 30. juni 2021

Blev taget i mod med åbne arme af sød og tilstedeværende vært (Marianne). Fint værelse med rigtig god seng og egen toilet/bad. Dejligt udeområde med fantastisk udsigt, hvor den gode morgenmad blev indtaget... Et helt igennem vellykket besøg, som vi gerne gør om igen, hvis turen går til Marstal.

Alice&Frank Mørkenborg

Tak, frankmK8080OO
Anmeldt d. 29. juni 2021 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted - meget tillidsfuld og hjertelig vært - man føler sig bare SÅ velkommen.
Beliggenheden HELT fantastisk, lige ud til vandet, vi falde i søvn til bølgeskvulp, efter en SKØN aftendukkert.
Enkel og lækker morgenmad, der manglede ikke noget.
1000 tak for gode dage.

Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Meander03267168487
Anmeldt d. 28. juni 2021

2 veninder på Amazing Ærø tur. Vi havde 2 rigtig dejlige overnatninger på Udsigten. Vi følte os taget utrolig godt modtaget, og straks budt varmt velkommen af værtinden Marianne. Stedet er indbegrebet af RO, Fredfyldt atmosfære, der er næsten lydløst når man sidder på en dejlige terrasse. Vi nød det så meget,.. Hvis ikke lige, det var for de 2 højttalende voksne familier med 2 småbabyer, som med deres meget højlydte grædende småbørn, sørgede af den fredfyldte ro og stemning fik lidt hak i glæden. Det er ikke Udsigtens skyld! Men Småbørns familer, kunne jo overveje at finde andre overnatnings muligheder, hvor de ikke ikke spolere gælden for øvrige voksne gæster, zom, er der for at nyde roen og freden. Udsigten er mere et "Voksen Hotel" hvor man kommer for at netop nyde freden og roen, stemningen, udsigten og især maden. Book endelig bord, og vælg dagens ret. Det var fantastisk mad, og vine var bestmt udsøgt fornøjelse. Stor kompliment til Argentinask køkkenchef og de 2 søde servering damer. Vi blev virkelig forkælet. Vi kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Ro, dejligt, fredfyldt. småbørnsfamilier find vendligst et andet sted at bo.
Tak, 202annemariep
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Skønt at komme til et hotel, hvor man straks bliver budt velkommen på sit fornavn uden at have nævnt det. Havde to overnatninger med mine forældre, som fik værelset med elevationssenge. TAK for det Marianne De nød det.
Værelserne er pæne, rene og sengene så høje, at man kan nyde udsigten over vandet
Det er et tidligere plejehjem, ja - men det kan man læse på hjemmesiden.
Den ultra fine velkomst, service og skønne morgen buffet står Marianne for. Det hjemmebagte brød er SKØNT og der er stort udvalg og rigeligt af alt. Vi var også meget vilde med kaffen ☕️
Tak for at du også tog dig tid til at fortælle om pragtfulde steder på øen. Det var et hit
Restauranten laver dejlig velsmagende mad. Menukortet er ikke stort, men alle råvarer er friske og at hjemmelavet. Selv smørret er det lækreste hjemmelavede kryddersmør. Fin og venlig betjening.
Hotel Udsigten kan varmt anbefales

Tak, anneLS4000