Hotels.com
Orbitz.com
ZenHotels.com
Destinia.com
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Skønt at komme til et hotel, hvor man straks bliver budt velkommen på sit fornavn uden at have nævnt det. Havde to overnatninger med mine forældre, som fik værelset med elevationssenge. TAK for det Marianne De nød det.
Værelserne er pæne, rene og sengene så høje, at man kan nyde udsigten over vandet
Det er et tidligere plejehjem, ja - men det kan man læse på hjemmesiden.
Den ultra fine velkomst, service og skønne morgen buffet står Marianne for. Det hjemmebagte brød er SKØNT og der er stort udvalg og rigeligt af alt. Vi var også meget vilde med kaffen ☕️
Tak for at du også tog dig tid til at fortælle om pragtfulde steder på øen. Det var et hit
Restauranten laver dejlig velsmagende mad. Menukortet er ikke stort, men alle råvarer er friske og at hjemmelavet. Selv smørret er det lækreste hjemmelavede kryddersmør. Fin og venlig betjening.
Hotel Udsigten kan varmt anbefales

Tak, anneLS4000
Anmeldt d. 18. juni 2021 fra mobile enheder

For 2. år kom vi cyklende til Hotel Udsigten Marstal med høje forventninger om suveræn beliggenhed og udsøgt betjening af Marianne og vi blev ikke skuffet. At føle sig set, hørt og betjent var igen helt i top og lige til havet så vi kan varmt anbefale hotellet. Restauranten er ikke med til hotellet og kan ikke på samme måde anbefales hvis man gerne vil have fisk
Mh. Sine og Ole

Tak, 934oles
Anmeldt d. 18. juni 2021

Vi var 6 seniorer som fik et dejligt afslappet ophold på Udsigten. Dejlige senge og store værelser. Værtninden, Marianne sørgede for at der hele tiden var fokus på at vi skulle have det godt. Hvor finder du et personligt arrangement magen til? Fra modtagelsen, med en fin orientering om stedets- og mulighederne på Ærø, til afrejse nød vi den hyggelige atsmofære der hersker på stedet.
Kan stærkt anbefales.

Værelsestip: Udsigten i strandkanten kan m,an ikke få bedre
Tak, erikpaaschj
Anmeldt d. 17. juni 2021

Vi ankom 3 personer lørdag d 12 juni hvor vi blev modtaget af en meget venlig ejer
De 3 dage hvor vi var på hotellet blev en god oplevelse, hvor der ikke var det som vi ikke kunne få hjælp med

Kan anbefales

Værelsestip: Alle værelser har en fantistisk udsigt
Tak, Passenger55444
Anmeldt d. 6. juni 2021

Når jeg booker et Deluxe hotelværelse til 1150,- med "morgen buffet" forventer jeg mere end et plejehjemsværelse der har fået lidt maling på væggene, og hvor plejesengen er skiftet ud med en billig to-delt dobb. Seng.
Badeværelset var identisk med det jeg ser på alle plejehjem.... kedelige grå fliser fra gulv til loft. Det ville have klædt stedet, at skifte fliserne, så hullerne fra handicap håndtagene ved toilettet (der trods alt var fjernet) ikke var synlige !!!
Spejlet var tydeligvis ikke skiftet (det passede til en kørestolsbruger i højden).
Det er fint at man udskifter tråd skraldespanden med en billig pedalspand.... Men skruerne sad stadig i væggen !!!!

Og måske skulle man også have fjernet kalde anlægget....

Nyrenoveret er en overdrivelse.... Det er et dårligt sminket lig !!!!!

Derudover forventer jeg at et Deluxe værelse til denne pris som minimum skal indeholde hårtørrer, shampoo og body shampoo.... Der stod en plastflaske med noget ubestemmeligt påfyldt billig sæbe !!!!
Det var desværre ikke muligt at efterspørge ovenstående..... Der var ingen reception og dermed ingen at spørge !!!!
På et Deluxe værelse forventer jeg også at min seng bliver redt og badeværelse bliver gjort rent dagligt (vi havde booket 2 overnarninger).

Den såkaldte morgenbuffet kunne vi vælge at indtage kl. 7.30-8.25.... det kunne ikke blive
senere !!!! Det er tidligt når man gerne vil sove lidt længe....
Det var nu ikke en morgenmad vi gad at stå tidligt op til mere end en gang.... vi valgte at springe den over den sidste dag.
Nuvel der var hjemmebagt brød, men ikke mere fantastisk end bagerens brød.... Det havde været bedre at investere tid i lidt hjemmelavet marmelade istedet for de små pakker der benyttes på alle institutioner.... Og et godt udvalg af oste i stedet for den billige skiveskåret gummiost der ikke smager af noget !!!!
Virkelig skuffende morgenmad stå så tidligt op for, og særligt når kaffen er lunken fordi den var tappet på en billig termokande, der ikke kunne holde den varm....

Vi har boet på MANGE hoteller i DK og også på øerne, i samme pris kategori........men de har levet op til betegnelsen Deluxe værelse.....

At kalde det for Hotel udsigten og Deluxe værelse er MEGET forkert !!!!!
Det er Bed and breakfast..... Til en ALT for høj pris !!!!

2  Tak, 88brittap
Udsigten Marstal, Direktør hos Udsigten Marstal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021

Vi er altid glade for anmeldelser og kritik men nedenstående er helt ude i hampen,
Prøv at få et værelse med direkte havudsigt fra sengen som er rent og pænt moderne.
Morgenmaden der er altid hjemme bag så vi ved ikke hvor du har været til morgenmad, fordi vi har altid hjemmebag.
Men prøv lige at finde et dobbelt værelse til 995 - 1150,- med sådan en beliggenhed det betaler for alle steder.
Vi vil ikke kommenterer mere på alle jeres klager, vi har heldigvis mange glade gæster.