Anmeldt 21. september 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg blev indlogeret på dette hotel, da der var problemer med vores hotel. Værelset vi boede på var fint og med en dejlig altan, med udsigten ud over havet. Morgenmaden var dog utrolig kedelig!

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Jonas K
Anmeldt 17. juli 2016

Vi boede her 2 uger ( 6-7).Godt hotel med en fremragende service,god morgenmad,personalet er meget venlige og hjælpsomme.hotellet ligger tæt ved butikker og restauranter,vej skal krydses for at komme til stranden,

• Overnattede: februar 2016, rejste med familie
1  Tak, Rene' N
Anmeldt 11. marts 2016

hotellet består af to bygninger og ligger lige ved stranden, lille vej skal krydses. mellem de to bygninger ligger en skøn pool og poolbar. dejlig morgenmad, alt hvad man kan ønske sig, på nær ost :) Meget venlig og hjælpsom personale. alt i alt et godt valg.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
2  Tak, Per B
Anmeldt 4. december 2014 fra mobile enheder

Vi boede her i 2 uger. Og jeg må sige, at til prisen er det rigtig fint. Det eneste vi ku savne her var havudsigten. Vi havde balkon ud mod et andet hotel. Men da det ligger lidt tilbagetrukket fra strandvejen, gør det også at du ikke hører støjen meget om aftenen/natten. Det er ikke noget luksushotel, men som mange andre steder: Du får, hvad du betaler for. Og jeg synes virkelig tingene passer sammen her. Personalet er så søde, hjælpsomme og hensynsfulde. God rengøring.
Nu ser jeg, at restauranten får lidt høvl i andre anmeldelser. Vi spiste rigtig god thaimad på hotellets restaurant. Smagte helt fantastisk, og var perfekt tilberedt. Men thaierne er bare bedst til thaimad. Vi har intet at klage over. Så hotellet med 3,5 stjerne, giver jeg en 4'er, da jeg synes det lever op til forventningerne, og er et ganske godt bud på er billigt ophold i Karon!

Overnattede: december 2014, rejste som par
3  Tak, ILarsen2014
Anmeldt 12. september 2014

Vi har i sommer igen boet på dette gode og prisbillige hotel lige op ad stranden på Karon Beach.
Rent og pænt hotel med en fremragende service.
Rigtig god morgenmadsrestaurant med alt hvad man kan ønske sig.

• Overnattede: maj 2014, rejste som par
3  Tak, omik2308