49 $
  • Gratis parkering
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Meget for pengene!)
102 $
93 $
  • Gratis morgenmad
Centara Kata Resort Phuket(Kata Beach)(Meget for pengene!)
41 $
  • Gratis morgenmad
Mandarava Resort and Spa(Karon Beach)(Meget for pengene!)
133 $
Orbitz.com
121 $
115 $
  • Pool
51 $
  • Gratis morgenmad
Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
78 $
59 $
  • Gratis parkering
Chanalai Flora Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
175 $
143 $
  • Gratis parkering
Chanalai Hillside Resort(Karon)(Meget for pengene!)
39 $
Official Website
194 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 236 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 17. juli 2016

Vi boede her 2 uger ( 6-7).Godt hotel med en fremragende service,god morgenmad,personalet er meget venlige og hjælpsomme.hotellet ligger tæt ved butikker og restauranter,vej skal krydses for at komme til stranden,

• Overnattede: februar 2016, rejste med familie
1  Tak, Rene' N
Anmeldt for 11. marts 2016

hotellet består af to bygninger og ligger lige ved stranden, lille vej skal krydses. mellem de to bygninger ligger en skøn pool og poolbar. dejlig morgenmad, alt hvad man kan ønske sig, på nær ost :) Meget venlig og hjælpsom personale. alt i alt et godt valg.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
2  Tak, Per B
Anmeldt for 4. december 2014 fra mobile enheder

Vi boede her i 2 uger. Og jeg må sige, at til prisen er det rigtig fint. Det eneste vi ku savne her var havudsigten. Vi havde balkon ud mod et andet hotel. Men da det ligger lidt tilbagetrukket fra strandvejen, gør det også at du ikke hører støjen meget om aftenen/natten. Det er ikke noget luksushotel, men som mange andre steder: Du får, hvad du betaler for. Og jeg synes virkelig tingene passer sammen her. Personalet er så søde, hjælpsomme og hensynsfulde. God rengøring.
Nu ser jeg, at restauranten får lidt høvl i andre anmeldelser. Vi spiste rigtig god thaimad på hotellets restaurant. Smagte helt fantastisk, og var perfekt tilberedt. Men thaierne er bare bedst til thaimad. Vi har intet at klage over. Så hotellet med 3,5 stjerne, giver jeg en 4'er, da jeg synes det lever op til forventningerne, og er et ganske godt bud på er billigt ophold i Karon!

Overnattede: december 2014, rejste som par
3  Tak, ILarsen2014
Anmeldt for 12. september 2014

Vi har i sommer igen boet på dette gode og prisbillige hotel lige op ad stranden på Karon Beach.
Rent og pænt hotel med en fremragende service.
Rigtig god morgenmadsrestaurant med alt hvad man kan ønske sig.

• Overnattede: maj 2014, rejste som par
3  Tak, omik2308
Anmeldt for 29. juni 2012

Vi boede her i en uge i oktober måned, og havde et perfekt ophold med god service fra hele personalet, pæne værelser fin rengøringsstandard.
Rigtig nok at der er en del russere på hotellet, de generede nu ikke os vi havde valgt at bo i den ældste bygning væk fra pool området så vi opdagede ikke om de badede om aftenen.
Rigtig god morgenmads buffet med meget effektiv servicepersonale.
Kan helt klart anbefale hotellet til familier

Værelsestip: værelser med de laveste numre har bedst havudsigt
  • Overnattede: oktober 2011, rejste med familie
4  Tak, omik2308