“Lækre pizzaer!”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. juli 2017

Min familie og jeg spiste her, og fik meget lækre pizzaer! Klart et sted at tage hen for at få en god pizza. De var også til at "snakke med", da de havde nogle forskellige menuer. Her lavede vi vores egen, til en god pris! Det var både bruchetta, pizza og drikkevarer for 400 bath! God service og hurtig servering af maden.

Tak, Sophie P

Anmeldt 27. januar 2017 fra mobile enheder

Mario har nu 3 restauranter, 2 i Karon og 1 i Kata. Vi må bare spise der når vi er på Phuket. Den bedste carpaccio og lækre, sprøde pizzaer serveres her, godt vinkort, men ikke helt billigt men vi kommet igen næste år

Tak, 270.456
Anmeldt 1. august 2016

Desværre var maden kedelig og for dyr i forhold til området.

Betjeningen var super men opvejer ikke maden.

Tak, Thea75
Anmeldt 14. februar 2016 fra mobile enheder

Familie besøg med 12 gæster. Fin service. Men et lille minus er at tjenerne ikke har styr på hvem der har bestilt hvad. Men det er vist ikke usædvanligt på de her kanter. Heller ikke usædvanligt at restauranter tænder for tv'et når der er fodbold (her serie a) - det giver efter min mening en lidt en ikke restaurantlignende oplevelse. Det tager lidt af hyggen. Men ok - skik følge eller land fly.

Maden: Min mad var gennemsnitlig. Pasta med hummer og hummer sauce. Hummeren havde lige fået lidt for meget og var lidt tør. Til gengæld var pastaen og saucen velsmagende. Min kone fik fillet og var rigtig meget tilfreds. Så min samlede bedømmelse lander på gennemsnitlig.

Tak, Jesper T
Anmeldt 28. december 2015

Pæn restaurant, søde og venlige personale man får hurtig mad,maden er indbydende meget at vælge imellem.

Tak, pia t h

Rejsende, der kiggede på Da Mario Karon, kiggede også på

Har du været i Da Mario Karon? Fortæl om dine oplevelser!