Chanalai Garden Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
64 $
59 $
44 $
47 $
40 $
  • Gratis parkering
Orchidacea Resort(Kata Beach)(Meget for pengene!)
35 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 41 $ pr. overnatning.

Centara Kata Resort Phuket(Kata Beach)(Meget for pengene!)
44 $
35 $
Agoda.com
  • Morgenmad inkluderet
Sugar Marina Resort - FASHION(Kata Beach)(Meget for pengene!)
45 $
37 $
Priceline
  • Pool
Beyond Resort Kata(Kata Beach)(Meget for pengene!)
104 $
95 $
  • Morgenmad inkluderet
Mandarava Resort and Spa(Karon Beach)(Meget for pengene!)
155 $
Orbitz.com
212 $
169 $
Priceline
Besparelsesbesked! 42 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 42 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 290 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 28. december 2016 fra mobile enheder

Hold da op hvor er det ringe... Slidt hotel, dårlig morgenmad, skifte værelse pga. defekt aircondition, ja om det så ikke var nok skete det en gang til. Vandet drev ned af væggene. Stranden ubrugelig på grund af høje bølger og konstant livsfare ved badning. Byen, Karon, er ikke for børn. Trafik og dårlige fortov. Nej Apollo - det må i kunne gøre bedre.....

Overnattede: december 2016, rejste med familie
1  Tak, Jan R
Anmeldt for 20. december 2016

Vi startede ferien på Hilton . Vi skulle rejse videre dagen efter, så det blev kun den ene nat vi sov på hotellet. Men det var virkelig der på hotellet, at ferien startede... virkelig skøn morgenmad. Hjælpsom personale. Det vælger vi bestemt en anden gang...

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, kjaerk
Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel, med fantastisk morgenbuffet. Værelserne er store, opdaterede og med lækker altan. Personalet er helt vildt serviceminded - klart et sted jeg gerne vil tilbage til. Selve hotelområdet er utroligt smukt, og velholdt - især poolen nærmest havet.

Overnattede: august 2015, rejste med venner
Tak, Klaus H
Anmeldt for 13. maj 2016 fra mobile enheder

Her er fantastisk service uden at man bliver irriteret over der hele tiden er nogle.
En ordentligt holden øje med at gæsterne er tilpas og aldrig mere end et nik væk.
Meget fine omgivelser, smuk park.
Dejlige pool områder med små vandfald og laguner.
Overdådig morgenmads udvalg.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, Jan W
Anmeldt for 17. februar 2016 fra mobile enheder

Det var 3. gang vi besøgte dette fantastiske hotel, og vi blev ikke skuffede, det var nøjagtig ligeså skønt, som de andre gange . Som hhonors medlem blev vi opgraderet og fik et dejligt stort værelse med stor altan og delvis havudsigt.
Personalet på hotellet er meget opmærksomme og servicemindede.
Morgenmadsbuffet'en er super lækker og varieret, og også her finder man det sødeste og opmærksomme personale.
Der er pænt og rent overalt og rengøringen på værelset var tip top i orden .
Selv om der bor mange på hotellet mærkes det ikke, der er dejligt stille og roligt.
På den anden side af vejen ligger der nok Phukets bedste strand, men lidt ærgerligt , at der ikke længere forefindes liggestole der.
Vi kan kun give dette hotel vores varmeste anbefalinger, og kommer vi til Phuket igen er vi ikke i tvivl om hvor vi skal bo.

Overnattede: januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Birgit M