“4. og sidste gang.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
Vurderet som nr. 32 ud af 135 hoteller i Karon
Anmeldt 9. februar 2017 fra mobile enheder

Det er 4. og sidste gang vi er på dette hotel.
Vi er vendt tilbage, fordi vi har syntes at det var et super lækkert hotel med god service.
Omgivelserne er uændrede smukke og velholdte og personalet er stadig meget service mindede, men så er alt også sagt.
Hotellet lever slet ikke op til sine 5 stjerner, men nok nærmere 3+. Inventaret og værelserne er godt brugt og slidte, og møbelstoffet snavset. Der var travlt ved vores ankomst og værelset var ikke klar selv om det var 1 time efter lovet check ind. Det blev kompenseret med en gratis drink og Chips i baren.
Da vi endelig kom op på vores værelse, bar det præg af en hurtig gang rengøring , det værste var næsten et snavset toiletbræt, vi var trætte og orkede ikke, at vente på hjælp, så det klarede vi selv.
Ærgerligt for så dejligt et sted, at det er faldet så meget i standard.

Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Birgit1957
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28. december 2016 fra mobile enheder

Hold da op hvor er det ringe... Slidt hotel, dårlig morgenmad, skifte værelse pga. defekt aircondition, ja om det så ikke var nok skete det en gang til. Vandet drev ned af væggene. Stranden ubrugelig på grund af høje bølger og konstant livsfare ved badning. Byen, Karon, er ikke for børn. Trafik og dårlige fortov. Nej Apollo - det må i kunne gøre bedre.....

Overnattede: December 2016, rejste med familie
1  Tak, Jan R
Anmeldt 20. december 2016

Vi startede ferien på Hilton . Vi skulle rejse videre dagen efter, så det blev kun den ene nat vi sov på hotellet. Men det var virkelig der på hotellet, at ferien startede... virkelig skøn morgenmad. Hjælpsom personale. Det vælger vi bestemt en anden gang...

• Overnattede: December 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, kjaerk
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel, med fantastisk morgenbuffet. Værelserne er store, opdaterede og med lækker altan. Personalet er helt vildt serviceminded - klart et sted jeg gerne vil tilbage til. Selve hotelområdet er utroligt smukt, og velholdt - især poolen nærmest havet.

Overnattede: August 2015, rejste med venner
Tak, Klaus H
Anmeldt 13. maj 2016 fra mobile enheder

Her er fantastisk service uden at man bliver irriteret over der hele tiden er nogle.
En ordentligt holden øje med at gæsterne er tilpas og aldrig mere end et nik væk.
Meget fine omgivelser, smuk park.
Dejlige pool områder med små vandfald og laguner.
Overdådig morgenmads udvalg.

Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Jan W
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Karon
2.3 km væk
Angsana Laguna Phuket
Nr. 8 af 36 i Choeng Thale
2.056 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

Adresse: 333 Patak Road, Karon, Phuket 83100, Thailand
Telefonnummer:
Beliggenhed: Thailand > Phuket > Karon
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 7 forretningshotel i Karon
Nr. 15 bedste feriestedshotel i Karon
Nr. 17 hotel ved stranden i Karon
Nr. 18 familiehotel i Karon
Nr. 21 spahotel i Karon
Nr. 25 romantisk hotel i Karon
Nr. 30 luksushotel i Karon
Prisområde: 611 kr.-2.527 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa 5*
Antal værelser: 665
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Hilton Phuket Arcadia Resort And Spa
Hilton Phuket Arcadia Hotel Karon
Phuket Hilton

Er dette din TripAdvisor-registrering?