“Ferie”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
Vurderet som nr. 32 ud af 135 hoteller i Karon
Anmeldt 28. december 2016 fra mobile enheder

Hold da op hvor er det ringe... Slidt hotel, dårlig morgenmad, skifte værelse pga. defekt aircondition, ja om det så ikke var nok skete det en gang til. Vandet drev ned af væggene. Stranden ubrugelig på grund af høje bølger og konstant livsfare ved badning. Byen, Karon, er ikke for børn. Trafik og dårlige fortov. Nej Apollo - det må i kunne gøre bedre.....

Overnattede: December 2016, rejste med familie
1  Tak, Jan R
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20. december 2016

Vi startede ferien på Hilton . Vi skulle rejse videre dagen efter, så det blev kun den ene nat vi sov på hotellet. Men det var virkelig der på hotellet, at ferien startede... virkelig skøn morgenmad. Hjælpsom personale. Det vælger vi bestemt en anden gang...

• Overnattede: December 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
Tak, kjaerk
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Lækkert hotel, med fantastisk morgenbuffet. Værelserne er store, opdaterede og med lækker altan. Personalet er helt vildt serviceminded - klart et sted jeg gerne vil tilbage til. Selve hotelområdet er utroligt smukt, og velholdt - især poolen nærmest havet.

Overnattede: August 2015, rejste med venner
Tak, Klaus H
Anmeldt 13. maj 2016 fra mobile enheder

Her er fantastisk service uden at man bliver irriteret over der hele tiden er nogle.
En ordentligt holden øje med at gæsterne er tilpas og aldrig mere end et nik væk.
Meget fine omgivelser, smuk park.
Dejlige pool områder med små vandfald og laguner.
Overdådig morgenmads udvalg.

Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Jan W
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Det var 3. gang vi besøgte dette fantastiske hotel, og vi blev ikke skuffede, det var nøjagtig ligeså skønt, som de andre gange . Som hhonors medlem blev vi opgraderet og fik et dejligt stort værelse med stor altan og delvis havudsigt.
Personalet på hotellet er meget opmærksomme og servicemindede.
Morgenmadsbuffet'en er super lækker og varieret, og også her finder man det sødeste og opmærksomme personale.
Der er pænt og rent overalt og rengøringen på værelset var tip top i orden .
Selv om der bor mange på hotellet mærkes det ikke, der er dejligt stille og roligt.
På den anden side af vejen ligger der nok Phukets bedste strand, men lidt ærgerligt , at der ikke længere forefindes liggestole der.
Vi kan kun give dette hotel vores varmeste anbefalinger, og kommer vi til Phuket igen er vi ikke i tvivl om hvor vi skal bo.

Overnattede: Januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Birgit1957
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Karon
2.3 km væk
Angsana Laguna Phuket
Nr. 8 af 36 i Choeng Thale
2.058 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

Adresse: 333 Patak Road, Karon, Phuket 83100, Thailand
Telefonnummer:
Beliggenhed: Thailand > Phuket > Karon
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 7 forretningshotel i Karon
Nr. 15 bedste feriestedshotel i Karon
Nr. 17 hotel ved stranden i Karon
Nr. 18 familiehotel i Karon
Nr. 21 spahotel i Karon
Nr. 25 romantisk hotel i Karon
Nr. 30 luksushotel i Karon
Prisområde: 460 kr.-2.520 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa 5*
Antal værelser: 665
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Hilton Phuket Arcadia Resort And Spa
Hilton Phuket Arcadia Hotel Karon
Phuket Hilton

Er dette din TripAdvisor-registrering?