“Aftensmad for familie på 12”

Phen's Restaurant Bar & Coffee
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 20. februar 2018 fra mobile enheder

Vi er 6 voksne og 6 børn og kom uanmeldt. Hurtigt var der arrangeret bord med barnestol. Og hurtigt blev det halvstrore selskab betjent med mange forskellige retter. Dejlig THAImad, hyggeligt sted med et stort spisekort. Og 4000 Bath for drinks, et par forretter og øl og vand (ca 8-900 kr for rigelig, god mad og drikke til 12. Det var det værd. Vi kommer igen de næste uger

Tak, Niels M

Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Vi fik aftensmad der, midt på stranden.
Mange og flinke medarbejdere, som alle elskede vores datter. Virkelig god stemning. Rigtigt lækker mad fra det 2km lange menukort. Priserne helt ok. God oplevelse, vi kommer igen.

1  Tak, Klaus Bøjen L
Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Restauranten ligger lækkert med udsigt over vandet. Maden er god og betjeningen også fin. Det er ikke sikkert de får helt rigtigt fat i ordren Men ellers er alt fint.

Tak, Per B
Anmeldt 12. februar 2017 fra mobile enheder

Autentisk thai frokost til meget rimelige priser. Lige på stranden. Uhøjtideligt og nemt. Stort menukort med mange muligheder. Value for money.

Tak, Dane4
Anmeldt 4. december 2016

Vi fik fin mad, giga udvalg, gode priser, fin betjening, fin location, lige midt i Nai Yang og i gå afstand fra Marriott hotellet hvis man går langs stranden

Tak, Maira990

Rejsende, der kiggede på Phen's Restaurant Bar & Coffee, kiggede også på

Har du været i Phen's Restaurant Bar & Coffee? Fortæl om dine oplevelser!