“ET Lille familie sted”
Anmeldelse af Bjorn Restaurant

Bjorn Restaurant
Anmeldt 9. marts 2018 fra mobile enheder

Med rød-ternet dug på bordene
God mad til små penge - thai og europæriske
Bjørn og søster hygger om alle

Tak, PiaK375

Anmeldt 18. februar 2018

Hyggeligt lille sted, med nordiske gæster. Mulighed for forskellige typer mad og drikke. God betjening .

Tak, Michael R
Anmeldt 24. april 2017

Bjorn Bjorn Katasurfer, som bestyrer restauranten, er en herlig og livlig person og meget imødekommende. Han laver den mad, som du ønsker. Har han det ikke i den lille restaurant, henter han det på kort tid. Han laver også udflugtstur til den dejligste sandstrand og kan også sørge for bil til andre udflugtsture. Restauranten ligger i Kata Beach og ligger lige over for Chaba Hotel.
Bjorn Bjorn Katasurfer findes på Facebook. Så kan man selv danne sig et indtryk af personen.

Tak, Bruno J
Anmeldt 4. oktober 2016

Et fantastisk sted at være, god og masser af forskelligt mad som man aldrig går fejl af og særdeles rar betjening hvor Bjorn er en rigtig hyggespreder som man tit taler længe med men også respekterer hvis man vil sidde alene. Det er et lille sted og vi spiser der ca 4-5 gange når vi er afsted i 2 uger..

Tak, michaelskovbo
Anmeldt 11. september 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet hos Bjorn i gennem mange år og har altid nydt hans fantastiske vellavede mad . Til dato er vi endnu aldrig blevet skuffet . Et sted der varmt kan anbefales .

Tak, Lars N

Rejsende, der kiggede på Bjorn Restaurant, kiggede også på

Har du været i Bjorn Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!