Google
fra 21,15 $
fra 42,36 $
fra 46,26 $
Anmeldt d. 27. december 2019 fra mobile enheder

Dejlig strand, ikke så mange sælger der prøver at sælge en alt muligt når man forsøger at slappe af, helt klart værd at prøve !

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, niklasbredsgaard
Anmeldt d. 19. december 2019 fra mobile enheder

Lækker strand med krystal blåt vand og hvide strande. Gode skyggemuligheder med mulighed for at hænge sin hængekøje op.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Chryzzzz
Anmeldt d. 30. november 2019 fra mobile enheder

Super lækker strand med fint hvidt sand og gennemsigtigt vand. Lækkert at bade her. Der er dog en MASSE russere, dog er det lækkert alligevelle.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 483andreasc
Anmeldt d. 25. november 2019 fra mobile enheder

Kata Beach er flot og ganske ren.
Også vandet er lækkert og rent.

Der er dog rigtig mange turister.
Men det er nok hvad man kan forvente på de fleste Thailandske strande.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, christinaflyger
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Super dejlig strand med lækker rent vand.
Vandet virker stille og roligt, men de 4 dage vi var der, var der rød flag oppe og kæmpe bølger.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, godmadnu